|
K: Tomme printerpatroner spec. Canon CLI-8 Cyan |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-April-2013 kl. 08:45 |
Da jeg bruger kopi patroner (flytter chipen) til min Canon MP 970,
og chipen til cyan er gået i stykker, vil jeg gerne købe nogle tomme orginal patroner, specielt cyan, men osse de andre, Canon CLI-8 Yellow, Canon CLI-8 Magenta, Canon CLI-8 Black og CanonPGI 5 Black. Jeg kan osse bruge Canon CLI-8 photo magenta og Canon CLI-8 photo cyan. De bliver brugt i bla. PIXMA iP3500, iP4500, iP5300, MP510, MP520, MP610, MP960, MP970, MX700, MX850, Pro9000 Kun tomme patroner, da det kun er chipen jeg er intreserret i. Pris og porto taller vi om. Jeg bor i Viborg |
|
![]() |
|
jugglerq ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2005 Sted: Herlev Status: Offline Point: 696 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg køber dem her med chip for ca. 23.kr stykket og de er billige med portoen
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
For 2 år siden købte jeg 2 sæt (2x5) patroner hos mediecentralen.dk inkl fragt til kr. 186,-
Vareteksten var : PGIE-CLIHBCMY-CHIP Chipped Blækpatron MultiFarve/Sort med chip (erstatter PGI-5BK CLI-8BK/C/M/Y) - Jeg har en Pixma 4500. Hvis du googler på varenummeret "PGIE-CLIHBCMY-CHIP" så finder du bla. http://www.billigmedien.de/?page=products&product_id=2740 hvor du kan få 1 sæt med chip til kr. 78,-
|
|
![]() |
|
![]() |
|
Darknezs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-September-2006 Sted: Viborg, Denmark Status: Offline Point: 332 |
Tak :-) jeg kan sagtens finde uorginale patroner, men jeg har en del patroner uden chip på lager, og dims til at resete chip med (den kan ikke resete uorginale patroner), så kun orginale patroner, har interresse.
Redigeret af Darknezs - 25-April-2013 kl. 09:11 |
|
![]() |
|
slet ingen der vil af med brugte patroner?
![]() |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19840 |
Jo, når jeg løber tør, kan du sagtes købe nogen. Men jeg har ingen tomme lige nu....
Klaus |
|
![]() |
|
Mange tak
![]() |
|
![]() |
|
KeeZor ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-August-2010 Sted: DK, Hvidovre Status: Offline Point: 387 |
Jeg skal om kort tid bestille nye patroner, så du er velkommen til at sende en pm med forslag til pris.
Jeg har en pixma mp990, så kan du se hvilke patroner der er i den. |
|
![]() |
|
tak, men den bruger CLI521-patroner
![]() Redigeret af Darknezs - 27-April-2013 kl. 19:30 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |