|
K: trådløs router |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Oktober-2012 kl. 18:45 |
søger en trådløs router der understøtter 5ghz. har kigget på d-link d-825 men hvis der er nogen der har noget brugt er jeg interesseret.
|
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
|
bird ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-December-2004 Status: Offline Point: 296 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har en Netgear wndr 3700 i top stand
|
|
![]() |
|
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
hvornår er den fra, og hvad skal den koste?
|
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
|
bird ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-December-2004 Status: Offline Point: 296 |
Den er vel et par år gammel men kan ikke huske det. Ny koster 568 inkl fragt.
Du kan få min for 300 plus fragt. Bedste router jeg nogensinde har haft og måtte skifte til anden, pga jeg skiftede udbyder til yousee der anvender kabel. Befinder sig i århus. |
|
![]() |
|
ved du om den kan dual samtidig ? de fleste dualband routere kan enten 2.4ghz eller 5ghz. jeg har brug for en der kan begge dele samtidig så mobilerne kan komme på det ene og bærbarerne på 5 ghz .. syns ikke jeg kan finde meget info om produktet da netgear ikke selv har noget på den mere.
|
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
|
ok fandt svaret på mit eget spørgsmål :) jeg vil gerne byde 250 pp..
|
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |