|
K: Tv 42 " el. 50" og PS3 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juli-2013 kl. 13:24 |
Hej.
Er der nogen der skal af med et tv og en PS3 så hører jeg gerne fra jer. Det er til mine 2 sønner på 6 år. PS3 behøver ikke være med 200 spil og controllere. Selve konsollen er fint nok, resten har jeg til den. Priser skal være rimelige såvel som standen og jeg kører ikke efter det udover Sjælland og Skåne. Det er optimalt hvis det befinder sig i enten Malmø eller hovedstadsområdet. Der er et enkelt krav til Tv'et. Der SKAL være mere end 2 hdmi indgange. Gerne 4.
Venlig hilsen Raja |
|
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
|
|
![]() |
|
Maniq ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 132 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad er prislejet?
|
|
Pioneer KRP-500ABG
Arcam AVR 400 B&W XT8 B&W XTC B&W XT2 B&W PV1 PS3 |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
I forgårs så jeg metro havde PS3 12GB versionen til 875kr inkl. moms. Ved ikke om det var et dagstilbud.
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
BigRaj ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2011 Sted: Malmö Status: Offline Point: 1464 |
prislejet..... Jamen så billigt som muligt, men intet er jo gratis:-) Kommer jo nok an på mange ting, men har da haft held til at købe en PS3 fat model for 500 (incl en enkelt controller) herinde så mon ikke det kunne ske igen. Mht tv så torr jeg omkring 1500 kr.
|
|
|
|
![]() |
|
bump
|
|
|
|
![]() |
|
hopgreve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Juni-2007 Sted: Greve Status: Offline Point: 6290 |
Hej , har et Panasonic 42PZ80 tilovers , var det noget. Befinder sig i greve
MVH
PS , dette tv har IKKE DVB-C tuner , dertil skal bruges en ekstra box Redigeret af hopgreve - 15-Juli-2013 kl. 15:10 |
|
TCL 65C855 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
|
|
![]() |
|
SCR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-December-2012 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 82 |
hej,
Jeg har også en Pana. dog 50" - TH50PX700 (uden digituner) slipper den gerne for 2.000,- :) MVH
|
|
![]() |
|
SCR ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-December-2012 Sted: Rødovre Status: Offline Point: 82 |
3 hdmi og befinder sig i hovedstaden :)
|
|
![]() |
|
@scr: Tak for en god handel!!:-)
Så mangler jeg bare en PS3 til ungerne så jeg kan have min egen i fred:-) Kom glad!!
Redigeret af BigRaj - 17-Juli-2013 kl. 13:30 |
|
|
|
![]() |
|
Opsedasse.
kom nu, ingen der vil af med en PS3 og kunne også godt bruge et tv mere, men tv skal være med fod.
|
|
|
|
![]() |
|
op med sig
|
|
|
|
![]() |
|
opsedasse
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |