recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K: TV til 4-6.000 kr i Helsingør området.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K: TV til 4-6.000 kr i Helsingør området.

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Hemanse Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 29-December-2016
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hemanse Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K: TV til 4-6.000 kr i Helsingør området.
    Sendt: 29-December-2016 kl. 20:30
Har i et stykke tid gået med tanken om at finde et nyt tv, mit gamle LG 42PG6000 har vidst snart ikke mere i sig, det har på det sidste fået et par blinkende stuck pixels, det er 720p og det har ingen digital tuner. Tænkte det måske var muligt at finde noget brugt og tænker der er en masse folk der måske er ved at skifte deres TV ud til noget nyt.

Jeg har ikke de store ønsker, dog mindst 1080p og 42", skal dog heller ikke være alt for stort, så skal nok holdes indenfor 42-50". Jeg bruger mit tv primært sluttet til en pc i stuen og der bliver også gamet en smule, så lavt input lag kunne også være rart.

Fik anbefalet dette TV - Sony W805, så tænkte noget lignende det.

Skal så også meget gerne kunne hentes, så må gerne være i Helsingør området og nok ikke længere væk end København.

Redigeret af Hemanse - 29-December-2016 kl. 20:37
Til top
Thomas K Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-Januar-2010
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 461
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas K Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Januar-2017 kl. 09:11
Jeg har et 55" du kan købe for 2000. Det er et Samsung UE55S6005. Det er lidt større end det du søger, men det kunne være at det alligevel faldt i din smag. Det er et FullHD tv med DVB-C/DVB-T tuner indbygget. Der er ikke smart-tv funktion, men det kan forbinde til en DLNA server

Lag osv. ved jeg ikke noget om.

Det bliver 6 år d. 30/1. Nypris da jeg købte det var 11111. Jeg har stadig den originale kasse til tv'et.

Det står i Helsingør området

Redigeret af Thomas K - 02-Januar-2017 kl. 09:18
---------------------

Thomas K
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu