|
K: TV til 4-6.000 kr i Helsingør området. |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hemanse ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 29-December-2016 Status: Offline Point: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-December-2016 kl. 20:30 |
Har i et stykke tid gået med tanken om at finde et nyt tv, mit gamle LG 42PG6000 har vidst snart ikke mere i sig, det har på det sidste fået et par blinkende stuck pixels, det er 720p og det har ingen digital tuner. Tænkte det måske var muligt at finde noget brugt og tænker der er en masse folk der måske er ved at skifte deres TV ud til noget nyt.
Jeg har ikke de store ønsker, dog mindst 1080p og 42", skal dog heller ikke være alt for stort, så skal nok holdes indenfor 42-50". Jeg bruger mit tv primært sluttet til en pc i stuen og der bliver også gamet en smule, så lavt input lag kunne også være rart. Fik anbefalet dette TV - Sony W805, så tænkte noget lignende det. Skal så også meget gerne kunne hentes, så må gerne være i Helsingør området og nok ikke længere væk end København.
Redigeret af Hemanse - 29-December-2016 kl. 20:37 |
|
![]() |
|
Thomas K ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Januar-2010 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 461 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har et 55" du kan købe for 2000. Det er et Samsung UE55S6005. Det er lidt større end det du søger, men det kunne være at det alligevel faldt i din smag. Det er et FullHD tv med DVB-C/DVB-T tuner indbygget. Der er ikke smart-tv funktion, men det kan forbinde til en DLNA server
Lag osv. ved jeg ikke noget om. Det bliver 6 år d. 30/1. Nypris da jeg købte det var 11111. Jeg har stadig den originale kasse til tv'et. Det står i Helsingør området
Redigeret af Thomas K - 02-Januar-2017 kl. 09:18 |
|
---------------------
Thomas K |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |