|
K: Tvix fjernbetjening |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2016 kl. 12:40 |
Hej!
Er der tilfældigvis en der har en fjernbetjening til en Tvix til salg? Gerne i eller omkring Aalborg. ![]() |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4283 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Overvej en universal fra logitech, hvis du ikke kan fremskaffe en sådan her.
|
|
![]() |
|
Svante ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
Har en liggende
|
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
Hvor henne og til hvilken pris?
![]() |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
Svante ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 03-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
Kolding 100 kr
|
|
![]() |
|
Woody81 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2007 Status: Offline Point: 49 |
Jeg har to TviX slim S1. Og begge fjernbetjeninger er efterhånden piv dårlige.
Tænk engang. De er kun 4 år gamle. Det må være sådan noget planned obsolescence. Jeg går efter en Logitech til at erstatte dem. |
|
![]() |
|
Jeg er også igang med nr 2, sluk, play og stopknapperne er elendige. Kunne godt være man skulle satse på en Logitech løsning
|
|
|
|
![]() |
|
Woody81 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-Oktober-2007 Status: Offline Point: 49 |
Det er de samme knapper ved mig. Måske man skulle prøve at skille den af.
Selve maskinen har jeg været utrolig glad for. |
|
![]() |
|
Det hjælper at skille den af og rengøre den. Men det er temmelig bøvlet at åbne den. Her er nogen billeder hvis det er:
https://drive.google.com/drive/folders/0B-RHaddjDEz4YUdwZ2ZDeXVBdUk?usp=sharing Jeg brugte noget varmt sæbevand for at få fedt og snavs væk. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |