|
K: UB-820 el. UB-9000 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Psykopat-asiat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-Marts-2023 kl. 11:47 |
Søger en af disse UHD afspiller... Eller en Oppo 203, hvis man skulle være heldig
![]() |
|
![]() |
|
titt ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 150 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en 820, hvis du stadig er interesseret?
|
|
![]() |
|
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 519 |
Hejsa. Hvad skal den koste, og hvor i landet befinder den sig? ![]() Mvh Martin
Redigeret af Martin Sjøstrand - 18-Marts-2023 kl. 08:02 |
|
![]() |
|
Psykopat-asiat ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 160 |
Jeg lavede en fin handel med Titt.
|
|
![]() |
|
Martin Sjøstrand ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 06-Marts-2010 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 519 |
Sørens også!
![]() Hvis jeg er på udkig efter en afspiller der kan alle formaterne, er en hvis kvalitet, uden at være Oppo… er sådan en så ikke et af de bedste bud at holde øje med? Mvh Martin
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |