|
K: UE55F8005 el. andet 55" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sool ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 31-Maj-2015 kl. 19:17 |
Hejsa
Jeg trænger til et større fjernsyn, men da jeg ikke tror på at SmartTv "revolution" slår igennem i år, og jeg derfor sikkert vil ende med at bruge en boks istedet, søger jeg et et par år gammelt 55" fjernsyn, og meget gerne et ue55f8005 da jeg syntes om denne models design. Så har du sådan et til salg eller et andet 55" (som ikke er en grim klods :)), så skriv gerne til mig, så må vi se om vi kan finde ud af noget. Holder til i Hinnerup v/Aarhus //Thomas
Redigeret af Sool - 01-Juni-2015 kl. 15:26 |
|
![]() |
|
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ofte de få gange der er et 55f8005 til salg på DBA står det til salg til 8000-10.000 kr, så det kan nærmest ikke svare sig fremfor de nye modeller :) Bare lige til info
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
55f7000 hvad vil du cirka give?
|
|
![]() |
|
Sool ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
Ja det har jeg godt set, og det kommer jeg aldrig til at give, specielt når man godt ved at de tømte lageret i sin tid og solgte dem til 7500-8000.- Så jeg får sikkert svært ved at finde en der vil sælge til mig, da det vil være min reference pris, og så skal man fjerne værdien for reklamation/garanti og så vurdering efter standen. Så i mint condition kan man måske for 5000.- ud af mig, og kan jeg ikke få noget der, vil jeg helt sikkert kigge efter nye modeller, som jo alligevel ender i de 8000.- om nogle måneder.
|
|
![]() |
|
Vil egentligt helst have en nordic model, så ville nok kun give 3500.- for ovenstående.
|
|
![]() |
|
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
Sry, det er en Nordic model.
Købte det ude i Elgiganten :) |
|
![]() |
|
Så vil jeg nok gerne give mellem 4000-4500.-
|
|
![]() |
|
Okay, jeg vender tilbage. vil lige have undersøgt markedet, om der er kommet til 4k til en god pris i dag.
|
|
![]() |
|
Jeps, du skriver bare, jeg kan fint vente
Jeg har alligevel kigget efter større fjernsyn i laaaaaaang tid :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |