|
K: USB DAC. |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Dr. Thor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Maj-2013 kl. 10:46 |
|
Hej.
Jeg er på jagt efter enten en: Cambridge DacMagic 100 D/A-konverter Eller: Musical Fidelity V-DAV II Max. kr. 1000,- Tak, Morten.
|
||
![]() |
||
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvis du bare skal bruge en ren USB DAC og andre input typer ikke er relevante, så kig eventuelt på oDAC http://www.headnhifi.com/dac/odac-rca eller Stoner UD100 dac http://stoneracoustics.blogspot.dk/2012/04/cmess-dac.html
De er begge meget neutrale og gode DACs |
||
![]() |
||
Dr. Thor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 85 |
|
Tak for dit svar. Jeg vil gerne have en DAC der understøtter 192/24 over USB, og det ser det ikke ud til at de gør?
|
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
|
Så vidt jeg ved får man intet ud af 192/24, medmindre man har købt musik i den højere bitrate og det er begrænset med udbuddet. Linn sælger bl.a. den slags musik.
|
||
![]() |
||
|
Det er rigtigt, men jeg har købet noget musik fra hdtracks.com, som jeg gerne vil kunne afspille i fuld opløsning.
|
||
![]() |
||
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
|
Er HDTracks ikke kun 24bit 96khz? Det understøtter oDAC'en og mener også UD100 gør.
EDIT: Never mind, kan se at de også sælger enkelte i fuld 192khz Redigeret af Psymon - 07-Maj-2013 kl. 13:42 |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |