|
K: Usb/Hdmi -> Toslinik/spdif (Nordjylland) |
Besvar |
Forfatter | |
Danielwj
Bruger Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 09-December-2023 kl. 09:45 |
Jeg har en stationær computer uden toslink / spdif output, og så har jeg et 5.1 højtaler sæt der skal tilsluttes med en af de forbindelser. På den ene eller anden måde skal jeg komme fra A til B, og jeg håbede på at finde en billig løsning til afhentning her i Nordjylland, gerne i dag :) Pcie Lydkort usb lydkort usb dac hdmi sound extractor/splitter ?? Enten toslink eller spdif output.
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5267 |
Funktioner
Tak(0)
|
Alternativ vente 2-3 uger på den røde: eller den hvide version ser ud til at være på lager til snarlig levering Redigeret af JørgenT - 09-December-2023 kl. 11:02 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
Danielwj
Bruger Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 157 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er et asrock h410m, synes jeg har luret manualen igennem efter det hint om det, uden held. Men kan selvfølgelig have set forkert så hvis i kan se noget jeg ikke har fanget, er jeg meget lydhør :)
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5267 |
Funktioner
Tak(0)
|
Manual side 8
siger: Audio • 7.1 CH HD Audio (Realtek ALC887 Audio Codec) • Supports Surge Protection men kan ikke se hvordan det føres ud, bortset fra analog stereo mini jack. Så må være via HDMI, og ingen S/PDIF ? Redigeret af JørgenT - 09-December-2023 kl. 11:22 |
|
Mvh. JørgenT
|
|
HappyFrog
Bruger Oprettet: 19-Maj-2010 Sted: Aalborg,Danmark Status: Offline Point: 126 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fandt du en løsning ellers har jeg et pcie lydkort med toslink du må få.
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |