|
K: USB modem til mobilt bredbånd |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-December-2014 kl. 09:29 |
Hej
Jeg står akut og mangler et USB modem til mobilt bredbånd. Skal som minimum fungere med 3G. Det skal også være billigt og handlen skal kunne foregå meget hurtigt. Jeg kan afhente på det meste af Fyn. Har du sådan et liggende og flyde, så lad det få nyt liv her hos mig :-) |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Online Point: 1600 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har vist sådan en TDC-fætter liggende i skuffen derhjemme.
Hvad siger du til 100,- i Odense N, hvis den ligger der?
|
|
![]() |
|
meta ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-September-2007 Sted: 5300 Kerteminde Status: Offline Point: 1564 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er det 3G eller 4G? Har fået tilbudt en 3G router med indbygget sim-læser gratis. Så er kun interesseret, hvis det er 4G...? |
|
+ 70 positive handler!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |