|
K/V: XBOX 360 m/kinect |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-December-2014 kl. 17:04 |
Hej...
Er ved at få en WII indenfor husets fire vægge - til en god fornuftig pris... Men talte i dag med et familie-medlem, som sagde at jeg burde overveje en XBOX 360 m/kinect i stedet for/også... Da kinect'en gav mere bevægelse i spillene = motion til vores datter. Derfor denne evt. salgstråd - som tages dybt alvorligt fra min side. ![]() Spørgsmålet er så hvad findes der af bud på disse og hvad er pris-lejet på en sådanne: - Xbox 360 (må gerne være chippet/moddet, MEN skal virke 100%) - Kinect ønskes - Ekstra controllere må gerne medfølge eller tilbydes. Dog skal jeg have boksen i hus først, før jeg er aftager. - og hvad findes der af ekstra udstyr. Er prisen god/fornuftig - så er jeg aftager, men vil veje evt. tilbud op imod den WII, som jeg har fået tilbudt. Og jeg tillader mig alt. Jeg bor i Varde-området/Vestkysten. Ser frem til, at høre fra dig... |
|
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |