recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - K:: væg beslag mk Sound mp150
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

K:: væg beslag mk Sound mp150

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
moler Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 219
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: K:: væg beslag mk Sound mp150
    Sendt: 21-April-2020 kl. 19:00
vil gerne købe væg beslag til mk Sound mp150 
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-November-2008
Point: 1010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2020 kl. 19:56
jeg har købt vægbeslag til mine mk Sound s150t i SILVAN, men kan ikke huske om de også passede til s150/mp150
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
moler Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2020 kl. 19:58
de 150t som jeg har bruger ihvertfald samme beslag. Er det nogen som du har købt fornyeligt ? Kan du huske navn eller pris på dem
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2020 kl. 20:35
uha det er ca 5-6 år siden at jeg købte dem, kan se at SILVAN ikke Har dem længere men derimod har de nogle andre som måske kan bruges:

Ellers fandt jeg dem her, dog er det i udlandet men det ligner den model jeg har.

De kan jo have ændret navn siden jeg købte dem.

Mener at jeg gav ca 99kr pr styk den gang.
Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top
moler Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2020 kl. 11:06
Tak. Jeg vil prøve at se om de kan passe
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2020 kl. 11:30
det var skam så lidt😊
Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top
moler Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2020 kl. 19:33
jeg kontaktede kt radio hvor de var købt og de kontaktede mk Sound der sendte mig et sæt nye beslag.  Kt radio sagde mk Sound skulle have 165kr i forsendelse men er aldrig blevet opkrævet noget 
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2020 kl. 20:04
Oprindeligt skrevet af moler moler skrev:

jeg kontaktede kt radio hvor de var købt og de kontaktede mk Sound der sendte mig et sæt nye beslag.  Kt radio sagde mk Sound skulle have 165kr i forsendelse men er aldrig blevet opkrævet noget 

Nice det er da ikke så dårligt😊

Men hvad gav du så for beslagene?
Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top
moler Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér moler Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2020 kl. 22:05
Ingen ting🙂 mk Sound. De kom bare med posten. Jeg fik at vide at mk Sound ville give mig dem men skulle have 165kr i porto.  Jeg spurgte hvordan jeg skulle betale men fik aldrig svar på det og så kom de ellers bare. Super service må man sige
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2020 kl. 07:57
hold da op, ja det kan man da kalde service😀
Mvh.

Vilstrup
----------------
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu