|
K:: væg beslag mk Sound mp150 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
moler ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-April-2020 kl. 19:00 |
vil gerne købe væg beslag til mk Sound mp150
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
jeg har købt vægbeslag til mine mk Sound s150t i SILVAN, men kan ikke huske om de også passede til s150/mp150
|
|
![]() |
|
moler ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 219 |
de 150t som jeg har bruger ihvertfald samme beslag. Er det nogen som du har købt fornyeligt ? Kan du huske navn eller pris på dem
|
|
![]() |
|
Vilstrup ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-November-2008 Status: Offline Point: 1010 |
uha det er ca 5-6 år siden at jeg købte dem, kan se at SILVAN ikke Har dem længere men derimod har de nogle andre som måske kan bruges:
Ellers fandt jeg dem her, dog er det i udlandet men det ligner den model jeg har. De kan jo have ændret navn siden jeg købte dem. Mener at jeg gav ca 99kr pr styk den gang.
|
|
![]() |
|
Tak. Jeg vil prøve at se om de kan passe
|
|
![]() |
|
det var skam så lidt😊
|
|
![]() |
|
jeg kontaktede kt radio hvor de var købt og de kontaktede mk Sound der sendte mig et sæt nye beslag. Kt radio sagde mk Sound skulle have 165kr i forsendelse men er aldrig blevet opkrævet noget
|
|
![]() |
|
Nice det er da ikke så dårligt😊 Men hvad gav du så for beslagene?
|
|
![]() |
|
Ingen ting🙂 mk Sound. De kom bare med posten. Jeg fik at vide at mk Sound ville give mig dem men skulle have 165kr i porto. Jeg spurgte hvordan jeg skulle betale men fik aldrig svar på det og så kom de ellers bare. Super service må man sige
|
|
![]() |
|
hold da op, ja det kan man da kalde service😀
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |