|
K: vægbeslag 850x500mm (Pioneer) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jespera ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-Januar-2016 kl. 17:30 |
Har lige købt et "nyt" Pioneer 60" plasma tv, men nu står jeg og mangler et vægbeslag, da pioneer åbenbart køre med et meget ikke standard mål som hedder 850x500mm.
Er der en der ligger inde med et sådan vægbeslag eller kender et sted det kan købes til rimelige penge? |
|
![]() |
|
Falken ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har muligvis et beslag til salg. Afventer lige anden bruger.som var interreseret.
|
|
![]() |
|
jespera ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 106 |
Er det noget du finder ud af i løbet af i dag?
Har nemlig bestilt en ny i går aftes, men jeg har mulighed for at annullere ordren, inden de afsender den ;) Hvor er det henne i landet forresten?? Hilsen et lille barn, der ikke kan vente med at få hans "nye" Pioneer LX6090 op at hænge :-P |
|
![]() |
|
Falken ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 16 |
Birkerød. Han får lige til frokost.
|
|
![]() |
|
Øv.. Det var, i den helt anden ende af landet :(
Måtte meget gerne være Jylland eller Fyn, da det kunne være rart, at kunne hente den her i weekenden. |
|
![]() |
|
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
Må man spørge hvad du har givet for dit tv?
Mit ønske-tv uanset mange siger at det er "dumt" at købe et tv der er så gammelt.. Jeg har nu en 507ér på 10. år og når den ikke kan mere bliver den erstattet med 5090 el 6090
|
|
Ning
|
|
![]() |
|
Hej Ning.. Du har fået en PB :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |