|
K: Wii KØBT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Marts-2013 kl. 11:33 |
Hejsa,
Har en kammerat der søger en Wii. Skriv hvad i har og til hvad pris! mvh Jacob edit: KØBT
Redigeret af mylle - 06-Marts-2013 kl. 10:11 |
|
![]() |
|
Karin ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Hørsholm Status: Offline Point: 448 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bor i Hørsholm og har en hvid Wii som vi aldrig har brugt særlig meget.
Hvad vil han give? 1 x Wii Nintendo konsol 1 x Wii Nintendo Sensorbar 1 x Wii Original stander
1 x Wii Nintendo A/V kabel 1 x Wii Nintendo strømforsyning 1 x Wii Play spil
2 x Wii Nintendo Remote Controller + silicone jacket +
håndledsrem Ekstra udstyr: 1 x Wii Nintendo Component kabel 1 x Wii Nintendo Nunchuck Controller Hvid (ubrugt) 1 x Wii Fit Balanceboard 1 x Wii Fit spil 1 x Wii Sports Resorts spil 1 x Wii Tiger Woods PGA Tour 10 spil (uåbnet) Redigeret af Karin - 05-Marts-2013 kl. 19:48 |
|
En masse udstyr :-)
|
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Hej Karin,
Du skriver en masse udstyr men det er ekstra udstyr er vel kun: 1 ekstra controller (uden nunchuck) 1 stk balanceboard med spil 1 wii play spil 1 tiger woods Resten er vel med i standadrd pakken? Hvad siger du til 700kr mvh Jacob
|
|
![]() |
|
Karin ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Hørsholm Status: Offline Point: 448 |
Jeg har redigeret lidt så man kan se hvad der er ekstra udstyr.
sælges for: 1000 kr incl. porto.
|
|
|
|
![]() |
|
Hej Karin,
Har snakket med min kammerat. 900kr inc porto og vi har en handel. mvh Jacob
|
|
![]() |
|
Jeg må holde fast i min oprindelige pris, da porto vil blive 98kr uden omdeling
|
|
|
|
![]() |
|
ok. Du må sige til hvis du ombestemmer dig så.
|
|
![]() |
|
Vi kan også sige 700 inc porto uden wii fit. så kan du sælge det seperat.
|
|
![]() |
|
Nej tak
Alt eller intet ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Så springer vi over. 1000kr er for meget. Må vente lidt længere :)
|
|
![]() |
|
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
Har en ny sort, med standard udstyr. til 600,- pp
|
|
![]() |
|
Den vil vi godt købe. Sender dig lige en PM
mvh Jacob EDIT: Købt
Redigeret af mylle - 06-Marts-2013 kl. 10:11 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |