|
K: Wii |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 293 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Januar-2013 kl. 11:07 |
Jeg ønsker at købe en Wii, der ikke er softmoddet eller chippet, til min søn så han kan spille Skylander.
DVS. at den skal kunne opdateres til nyeste software. Det er som sådan kun maskinen jeg skal bruge, så hvis det er det eneste du har, har det også interesse. Skal være i rimelig køreafstand Fra Ringsted. Byd ind hvis du har en Wii stående du ikke bruger, og som du ønsker at veksle til lidt kontanter. MVH Kasper Redigeret af Bromberg - 29-Januar-2013 kl. 11:08 |
|
![]() |
|
Karin ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Hørsholm Status: Offline Point: 448 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg bor i Hørsholm og har en hvid Wii som vi aldrig har brugt særlig meget.
Hvad vil du give? |
|
En masse udstyr :-)
|
|
![]() |
|
Bromberg ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 293 |
Hej Karin
Det er lidt af en pakke du har der. Jeg vil faktisk ikke fornærme dig ved at komme med et bud der er langt under hvad du vil have, så jeg vil meget gerne have du kommer med et udspil. MVH |
|
![]() |
|
Karin ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2004 Sted: Hørsholm Status: Offline Point: 448 |
Er 900 kr afhentet urimeligt? :-)
|
|
En masse udstyr :-)
|
|
![]() |
|
900 er en del mere end jeg regner med. Mest fordi man kan købe en ny for omkring 900, og jeg mangler jo kun konsollen, resten kommer jeg alligevel ikke til at bruge...
MVH |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |