|
K: Win 8.1 kode købes |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Juni-2015 kl. 12:08 |
Er køber til en Win 8.1 kode så jeg kan bruge min nyindkøbte
|
|
![]() |
|
Elmstrom ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 31-Marts-2011 Sted: Danmark, Århus Status: Offline Point: 316 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
de er ofte virkelig billigt til salg på ebay.co.uk
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
i må godt skrive hvis i finder nogle billige steder
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
Er lidt mere tryg ved en recordere.dk bruger der har en ubrugt liggende......
|
|
![]() |
|
Flmr77 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
Faldt over denne her http://www.hardwareonline.dk/koebsalg.aspx?tid=806044&fid=29 skulle være lige den licens du mangler.
Ps: er ikke min salgsannonce.
|
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
Det giver i mine øre ingen mening. . . Du er mere tryg ved at købe en kode af en tilfældig recorder bruger, end at tilkøbe en lovlig Microsoft licens opgradering fra en trial version igennem den OEM som har lavet enheden?
|
|
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
|
![]() |
|
"Er der regler for vidresalg af MSDN? undskyld for ulejligheden. Så vil den i såfald ikke blive solgt videre :)
**TRÅD LUKKET**"
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |