|
K: Xbox 360 eller One ting |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6511 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Januar-2015 kl. 19:51 |
Hejsa har fået stjålet en masse grej ude på den sfo jeg arbejder på. Inden jeg giver kassen for noget nyt tænkte jeg at der måske var nogen der havde noget man kunne bruge på Sjælland.
Leder nok efter noget rockband / guitar hero grej Noget skylanders. / singstar / nogle bilspil gerne med rat og pedaler osv / Skriv hvis i har noget i gerne vil sælge... Også gerne noget LEGO spil og generelt børnespil På forhånd tak |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6511 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og meget gerne en masse kinect ting og en kinect.
|
|
|
|
![]() |
|
Nick_S ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 385 |
Folk der stjæler fra en SFO? Det er godt nok lavt... Håber du finder hvad du mangler
|
|
![]() |
|
Og det er sket 2-3 gange. Har måttet købe et stort pengeskab
|
|
|
|
![]() |
|
Renoldo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Sorø Status: Offline Point: 88 |
Hej
Det er utroligt at man ikke kan have sine ting i fred i dag. Jeg har faktisk guitar hero trommer og guitar samt 3 guitar hero spil til 360 jeg gerne vil af med. Jeg har også en kinect, men den skal jeg lige overveje. Mvh Rene |
|
![]() |
|
okay hvor henne og til hvilken pris
|
|
|
|
![]() |
|
Renoldo ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Januar-2007 Sted: Sorø Status: Offline Point: 88 |
Det befinder sig i Sorø.
Guitar hero trommer + guitar, samt de 3 spil, Guitar hero World Tour, Guitar hero 5 og Guitar hero Metallica, kan du afhente kvit og frit når nu i har fået stjålet jeres ting. Det vil jeg godt donere til ungerne. ![]() |
|
![]() |
|
Mega god stil. Respekt for det. Skal vi nappe den over om pm :)
|
|
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 35 ![]() -- ![]() Oprettet: 28-Juli-2008 Status: Offline Point: 3673 |
go stil Renoldo
![]() |
|
![]() |
|
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
sbndk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 594 |
God stil!
![]() |
|
Samsung 65F8005 - Panasonic DMP-BDT310 - Apple TV 4K - Denon AVR-X4000 - Denon PMA 1500AE - Dali Lektor 8 - Dali Lektor 2 - Dali Lektor LCR - Argon Sub
|
|
![]() |
|
Takker
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |