|
K: XTZ subwoofer |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-September-2012 kl. 10:25 |
![]() |
|
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er en 12.16 på dba.dk, men han vil have 3.300 for den. Den er 2 år gammel, og kostede på det tidspunkt af ny 3.000, så han er nok lidt optimistisk med prisen
![]() Så vidt jeg kan forstå på posts rundt omkring er han dog ikke så villig til at forhandle, men man kan jo prøve... |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
Tak for svar. Har faktisk allerede selv en 12.16 som står i stuen men jeg er ved at bygge en dedikeret hjemmebio og vil gerne have 12.16'eren derud. Har herefter kun brug for en mindre sub i stuen :)
/Jacob
|
|
![]() |
|
Slet ingen?
|
|
![]() |
|
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
cdon.com har pt. 20% rabat på alle deres højttalere, så du kan nu købe en 10.16 til knap 2300,- fra ny
|
|
![]() |
|
ok? Det vil jeg da lige kigge på så. Tak for info
|
|
![]() |
|
hbjensen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2004 Sted: Vejle Status: Offline Point: 249 |
Jeg så lige denne:
http://hifi4all.dk/ksb/Annonce.asp?id=229228
|
|
![]() |
|
Tak. Han sælge dog kun samlet :(
|
|
![]() |
|
Leder stadig :)
|
|
![]() |
|
dumb ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Sted: Aalborg,Denmark Status: Offline Point: 439 |
Får min imorgen
![]() |
|
![]() |
|
hehe. hvad har du købt?
|
|
![]() |
|
ja, en XTZ 10.16 selvfølgelig :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |