|
K: XTZ w99 10.16 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-Januar-2022 kl. 08:24 |
Jeg søger overstående subwoofer.
Jeg har en Nvidia shield pro tv jeg kan smide i et evt bytte. |
|
![]() |
|
Kimosabe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Oktober-2006 Sted: Valby Status: Offline Point: 345 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej, jeg har en jeg bruger, som jeg godt kunne forestille mig at udskifte på et tidspunkt.
Hvad tænker du i prisleje ? Det skal siges at den har den kendte fejl som modellen havde med at equalizeren på bagsiden med lange mellemrum begynder at blinke. Jeg var i dialog med XTZ der bekræftede det ingen indvirkning har på lyden, og det løses meget simpelt ved at slukke og tænde. Nvidia shield pro har desværre ingen interesse.
Redigeret af Kimosabe - 28-Januar-2022 kl. 10:13 |
|
Marantz SR7012, NAD 902, DLS R55, DLS RC55, XTZ 99 W12 DSP, BEOVOX 5000, JAMO A510, BenQ TK800, Rega Planar 3
|
|
![]() |
|
KevinL ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 14-August-2014 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 364 |
Har sendt en pm
|
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Jeg har også en i Jylland, hvis det er :)
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3793 |
Jeg har en jeg gav 1500kr for, så jeg tænker det leje’ish.
Nogen på Sjælland måske:)?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |