|
K: Yousee Boks |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stenergut ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-December-2012 kl. 00:27 |
Jeg vil gerne prøve en samsung istedet for min nuværende boks. Hvis der er nogen der ligger inde med sådan en, så skriv venligst.
|
|
![]() |
|
Erik_A ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har en med harddisk ledig midt i februar hvis du kan vente så længe.
Jeg flytter og der jeg flytter hen kan jeg ikke bruge boksen til noget. Står i 7800 skive og er med en 160gb harddisk hvis den kunne ha interesse... |
|
_____
/Erik |
|
![]() |
|
stenergut ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 383 |
Hvis jeg ikke har fundet noget inden da.
|
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
Vær opmærksom på at YouSee tager ekstra for YouBio hvis du EJER din boks frem for hvis du lejer...
![]() Jeg skal give 79 kr. mere pr. måned for YouBio fordi jeg i sin tid købte boksen i stedet for at leje.... ![]() Så føler man sig sgu bondefanget............. Rigtig glædelig jul til YouBio fra mig også.
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
Det koster forhåbelig ikke noget hvis man bare skal bruge tuneren.
|
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
Næ nej, kun den pakke man nu vælger, men hvis man en dag skulle få lyst til at benytte YouBio, så skal man lige "straffes" for at have købt og ikke lejet
![]() |
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
qpad ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Marts-2008 Status: Offline Point: 729 |
jeg har en samsung yousee box du kan købe efter den 15. januar.
|
|
![]() |
|
zagreus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2008 Sted: Ikast, Denmark Status: Offline Point: 84 |
Jeg har en til at ligge i kældren med emballage
Samsung Digital Modtager SMT-H3106 kan afhentes eller sendes |
|
Samsung UE46D7005 | Denon AVR-1912| Dali Concept 6 | ASUS E35M1-I Deluxe Mediacenter | MacMini AMD GFX | Synology DS1513+
|
|
![]() |
|
#Zagreus. Hvor meget skal du ha' for den?
|
|
![]() |
|
zagreus ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Februar-2008 Sted: Ikast, Denmark Status: Offline Point: 84 |
jeg ved et ikke et par hundrede evt.
|
|
Samsung UE46D7005 | Denon AVR-1912| Dali Concept 6 | ASUS E35M1-I Deluxe Mediacenter | MacMini AMD GFX | Synology DS1513+
|
|
![]() |
|
#Zagreus.
Det lyder godt. Jeg har sendt dig en pm.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |