|
K: Yousee signalfordeler og modem |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Februar-2018 kl. 16:43 |
|
Hejsa.
Nogen der ligger inde med en Yousee signalfordeler og et modem/router de ikke skal bruge? :-) Aarhus.
|
||
![]() |
||
fltk ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 04-Februar-2004 Status: Offline Point: 10514 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Har aldrig hørt om en Yousee signalfordeler. Kan du forklare hvad det er.
Flemming |
||
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix Dune HD Realbox 4K HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer Thomson THA100 |
||
![]() |
||
BorreBoy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
|
Den kan ses her på første side:
|
||
![]() |
||
|
https://www.screencast.com/t/wC8qWx8hDs |
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5340 |
|
Modem/router leveres da normalt af Yousee ved oprettelse af bredbåndsabonnnement (skal jo ID parres med deres system), og vil tro de også klarer rygsækken ved samme lejlighed, hvis der ikke er dataudtag i vægdåse. Så hvad brug har du i tankerne?
![]() Redigeret af JørgenT - 12-Februar-2018 kl. 09:30 |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5340 |
|
![]() |
||
Mvh. JørgenT
|
||
![]() |
||
Wenzel ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-Marts-2010 Sted: danmark Status: Offline Point: 8 |
|
Hej
Jeg har et cg3000 modem samt stikket med dataudtag til at sætte i væggens antenneudtag. Du kan sende mail hvis det har interesse. Mvh |
||
![]() |
||
|
Tak, men den bliver en tak for gammel. Skal være 5GHz :-)
|
||
![]() |
||
rainboy ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Maj-2010 Status: Offline Point: 62 |
|
Jeg har en signalfordeler og et Netgear C6250 router/modem fra Yousee til 100kr ?
|
||
![]() |
||
|
Jeg tror jeg har fundet en. Ellers vender jeg lige tilbage. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |