|
K: Yousee-boks smt-3106 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kreissl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-December-2014 kl. 20:26 |
Hej
Jeg har en bekendt, som har et ældre panasonic plasma uden DVB-C. Han er Yousee-kunde og har efterhånden ikke mange kanaler tilbage at vælge af :-) Hvis der er en, som ligger inde med en yousee-boks, som alligevel ikke bruges længere, så vil han gerne aftage den for et mindre beløb :-) Modellen med harddisk ingen hindring :-) Skriv gerne, hvis du har en, som du vil af med. Venlig hilsen Lars
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40555 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis den skal bruges i stedet for en manglende Tuner i TVet, så er der jo andre modtagere på markedet som kan bruges, og de koster ikke meget. Det behøver ikke at være en udbyder kasse, fordelen ved andre modtagere er, at de kan optage på en USB enhed, det kan 3106 ikke. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
kreissl ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 211 |
Han har haft en Denver et-eller-andet, som fungerede ret skidt.
Derfor bruger de analog-kanaler Har du en ide til, hvad man kan bruge, der fungerer.
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40555 |
Clint eller Blutinium, det er faktisk samme enhed, med forskelligt navn. You Bio modtageren er et andet alternativ, koster heller ikke meget. |
|
Tangent Ampster BT II - Technics SL 1210 MK2 - Technics SL PG 390 - Panasonic DMP-BD84EG-K - Google TV Streamer - Panasonic 55z80a - JBL Authentics 500.
|
|
![]() |
|
tak for svarere :-)
youbio-boksen ser meget fornuftig ud. Den koster 199 i øjeblikket :-)
Er den ok? |
|
![]() |
|
Den kan lige som Clint og Blutinium modtage alle de frie kanaler, den kan dog ikke optage. Den kan dog som navnet antyder bruges til deres udbud af film, enten på abonnement eller leje. |
|
|
|
![]() |
|
Tak for hjælpen.
Der er blevet valgt en Youbio-boks :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |