|
K3 på afløb |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-September-2018 kl. 14:11 |
ja det er jo lidt sporadisk alt på dette forum..
så forsøger. Jeg har lige skrevet under på at Træhus fra 2006, rigtigt pænt hus, en enkelt K3, og et par K1´ere.. (K3 var synlig beton kant i afløb i vådrum), jeg havde en bygnings konstruktør / tømrer / PM med uden som jeg kender, og han bed ikke rigtigt mærke i det.. Sagde bare... koldt.. --- hvofor de stadig laver den type fejl. godkendte huset. nu fik jeg et tilbud på ejerskifte forsikring, hvor de skriver at de tager forbehold, for følgeskader på vægge op mod vådrum. dog ingen bemærkninger i selve husforsikringen. De skriver også man BURDE få lavet en fugtmåling... huset havde ingen synlig fugt fejl, men bliver da lidt nervøs her på dag 1 af mine 6 dages fortrydelse. er det ikke bare den "GÆNGSE" k3. og forsikrings selskab som bare vil fraskrive sig ALT risiko
|
|
![]() |
|
2jur ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 264 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Her er der nogle der kan svare for dig:
|
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4279 |
Da jeg kiggede hus, fik jeg at vide det var en normal fejl, men man burde udbedre den (skulle ikke koste mange basøre)
Men med hensyn til forsikring, ville jeg klart kontakte selskabet og høre dem ad, evt også vende den med min boligadvokat.
|
|
![]() |
|
miri ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2066 |
Du skriver ikke noget om konstruktionen under gulvet. Hvis det f.eks. er et badeværelse på 1. sal, så ville jeg være bekymret for, at der var en rådden trækonstruktion under gulvet og/eller i væg
Redigeret af miri - 03-September-2018 kl. 19:02 |
|
miri
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |