|
kabel føring |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bubix ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-November-2014 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-November-2014 kl. 17:34 |
Hej.
Jeg har en projektor jeg gerne vil have koblet op i loftet. Det passer perfekt med at jeg har et lampe udtag stort set hvor projektoren skal sidde. Min ide er at trække kabler over loftet, det drejer sig om et strøm 220v, tror jeg det hedder, og et hdmi stik. Ved lampeudtaget sidder der en pl boks, uden nogle frie huller, og desuden er hullerne for små. 1. Må man bore hul i toppen af en pl-boks? 2. Hvis ikke, hvordan trækker i andre kabler tværs over loftet uden at det ser grimt ud.. det er et ludbehandlet træloft.. på forhånd tak.. Mhv Lasse.. |
|
![]() |
|
michael79 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
en Ting du må ikke bore i loft dåsen.
|
|
![]() |
|
Lyni ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-December-2007 Status: Offline Point: 172 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Smid et billed af det, så kan vi give et mere specifik svar.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |