recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kabel lister???
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kabel lister???

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
skyeagle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Marts-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: kabel lister???
    Sendt: 06-August-2012 kl. 10:24
Hej hifi folket Wink

Jeg søger nogle lister hvor jeg kan skjule mine ledninger/kabler i, jeg tænkte på sådan fodpaneler lister som primo "futura" lavet , men dem laver de ikke mere, dem kunne man montere på ens gamle træ panel og så de nye over dem og så vupti havde man ny liste med plads til ledninger.

Nogle der ved om der findes sådan løsninger stadigvæk??

Smile
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2012 kl. 10:46
Til top
skyeagle Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Marts-2010
Sted: Danmark
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér skyeagle Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2012 kl. 22:23
Tak skal du have nesager
Med Venlig Hilsen Kim
Til top
nesager Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 05-November-2006
Sted: Nordvestjylland
Point: 1854
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér nesager Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2012 kl. 22:31
Oprindeligt skrevet af skyeagle skyeagle skrev:

Tak skal du have nesager

Velbekommen,og held og lykke med det.
Mvh.
Til top
renep Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 30-Marts-2008
Sted: Vestsjælland
Point: 230
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér renep Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2012 kl. 08:27
Hvis du fjerner det gamle fodpanel, har Tehalit de lækreste (og lidt dyrere) paneler med meget tilbehør, fx. http://www.billigihc.dk/da/sl/13730-fodpanel-sl20071-2mtr-7cm-perlehvid-2-stk-4012740307673.html
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu