|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() Sendt: 13-April-2011 kl. 22:48 |
|
Som overskriften antyder så står en af mine venner og skal bruge sådan et kabel da et af stikkene der skal ind i medieboksen er knækket indeni.
Jeg har fundet frem til at det er et PDA-H03 men det er jo udgået da de ikke producerer skærme mere ![]() Er der nogen der ligger inde med sådan et kabel? Længden er mere eller mindre ligegyldig.
|
||
![]() |
||
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() |
|
Så vidt jeg ved er det et ganske almindeligt displayport kabel. Der er sikkert nogle af pioneernødderne der kan bidrage med mere info.
EDIT: Og så måske alligevel ikke. Der ser ud til at være flere forskellige typer. Er det sådan et her? tvkartoffel
Redigeret af tvkartoffel - 13-April-2011 kl. 23:57 |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19815 |
![]() |
|
Selvom de ikke producerer plasmaskærme længere kan de da godt ligge inde med reservedele..... Klaus |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
slet
Redigeret af xcardman - 13-April-2011 kl. 23:24 |
||
![]() |
||
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
![]() |
|
har krp m model
men kiggede lige i dens manuel det ligner til forveksling dette kabel http://www.av-connection.dk/?ML=1575 et andet bud er dette http://www.av-cables.dk/displayport_kabel/displayport_kabel_536_da/ Redigeret af xcardman - 13-April-2011 kl. 23:39 |
||
![]() |
||
Boffer24 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 885 |
![]() |
|
Ja det er lige præcis det kabel. Det er til en ældre Pioneer model. Tror det er 504 men er ikke sikker.
|
||
![]() |
||
tvkartoffel ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1998 |
![]() |
|
Så er der jo ikke andet for end at finde den billigste webshop der har et. Jeg vil tro at laserdisken ligger i toppen. 2500,- er alligevel en sjat for et kabel :-/ av av! tvkartoffel
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |