|
Kabel til 4K Blu-ray med projektor? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | ||||||||
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
Og det tror du ikke jeg har tænkt på, men i min stue kan det simpelthen ikke lade sig gøre
|
||||||||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
||||||||
Biojensen
Bruger Branchemedlem Oprettet: 19-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
Der stilles nogle helt andre krav til HDMI kabler når de skal bruges til 4K, og ved længder +6 meter kræver det et kabel af rigtig god kvalitet.
Jake51 du kunne prøve at forstærke signalet med http://www.av-connection.com/?PGr=9418 husk at købe et kort kabel.
|
||||||||
Film skal ses i hjemmebiografen :-)
Se min hjemmebio & få inspiration & råd til hjemmebiografen på http://www.biojensen.dk |
||||||||
JeTex
Guld medlem Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3792 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
Og mit Monster Cable Black Platinum 4K, har dataoverførsel på 27 Gbps, dette garanteres på deres kabler på 35 ft længde (10,5 m). |
||||||||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||||||||
jake51
Guld medlem Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Online Point: 6231 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
jespermart: Jeg kan spare 4-500 kroner her Det er vel præcis det samme, bare med billigere levering? Der står noget med
Redigeret af jake51 - 05-Juni-2017 kl. 20:50 |
||||||||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||||||||
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
Er Versand Einfuhrabgaben (Schätzwert) mon moms?
|
||||||||
Mikael Simpson |
||||||||
Biojensen
Bruger Branchemedlem Oprettet: 19-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
Sælger sender fra USA så der er altid chance for at blive taget i tolden. Kan anbefale Amazon USA Amazon link vælg ikke den billigste levering! Ved at vælge en af de andre forsendelse måder bliver der betalt told, pakke bliver sendt via England og man får nogle gange pengene tilbage for told😉
|
||||||||
Film skal ses i hjemmebiografen :-)
Se min hjemmebio & få inspiration & råd til hjemmebiografen på http://www.biojensen.dk |
||||||||
jespermart
Guld medlem Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 891 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
Jeg ville som biojensen købe fra Amazon, fordi der bliver betalt told og moms forud, men da jeg købte hos monoprice var kablet ikke tilgængeligt via Amazon Og der var jeg så for hurtig, for Amazon sender ikke denne vare til Danmark
Redigeret af jespermart - 05-Juni-2017 kl. 21:11 |
||||||||
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
||||||||
jake51
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
Har bestilt kabel direkte fra Monoprice
Det bliver sgu da hundedyrt Hvad er leveringstiden mon, når det skal gennem tolden og alt muligt?
Redigeret af jake51 - 06-Juni-2017 kl. 13:07 |
||||||||
Mikael Simpson |
||||||||
jespermart
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
Det var 4-5 dage undervejs til mig efter afsendelse fra monoprice og du betaler ikke told og moms med det samme. UPS sørger for klarering af told og moms og ca. en måned efter modtagelse modtager du en opgørelse fra UPS på moms, told og importafgift
|
||||||||
Jesper
||||||||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
Ja, det havde nok været hurtigere, nemmere og sikkert også billigere, at fise i Elgiganten og købe det kabel, som JeTex anbefaler: https://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/kabler-og-adaptere/MC140750/monster-hdmi-kabel-black-platinum-mc140750-10-m?scid=SEM1 M.v.h. |
||||||||
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
Audioquest Carbon vil også virke med 10 meter. Men det er måske lidt overdrevet til 6.600,-
M.v.h. |
||||||||
jespermart
Funktioner
Tak(0)
|
|||||||
Der er masser af kabler der påstår at de kan klare 4K ved 10 m. længde, men efter at have fulgt tråden på AVSForum om Jvc X5000, så er der desværre rigtig mange der ikke kan få 4K igennem kobberkabler uagtet fabrikanterne reklamerer for det modsatte, og vi taler altså ikke om kabler i klassen på et par hundrede kroner og min egen erfaring med supra bekræfter desværre det samme
|
||||||||
Jesper
||||||||
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |