|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Puppetmaster ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() Sendt: 29-September-2011 kl. 21:27 |
Hej.
Jeg har prøvet at kigge rundt, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af det. Jeg er desuden heller ikke sikker på om dette er den korrekte kategori.. Hvis ikke flytter jeg gerne spørgsmålet :-) Jeg skal med ret stor sandsynlighed flytte i hus. Lige nu bor vi i lejlighed og har YouSee kabel TV med en lejet Samsung HDD recorder. Når/Hvis vi nu flytter får vi kabel tv fra en antenne forening (Glentevejens Antennelaug (Odense)), og vi ved ikke hvordan det så fungerer. Vi har en mac mini som vi overvejer at købe nogle tunere til, men kan man det? Hvad med de kanaler man køber i pakker... Bliver de vidst eller skal man have en kortlæser? Vi kan se at EyeTV har nogle forskellige tunere, blandt andet en boks man kan sætte til sit netværk og så streame til 2 forskellige enheder på en gang, og så kan de se hver deres TV program. Men kan man overhovedet det? Eller er det helt forkert med de tunere? Hvis I har læsning sådan helt fra bunden, så send mig gerne links... Takker fordi du har læst så langt :-)
|
|
// Carsten
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() |
Så vidt huskes fra andre tråde, så bruger din kommende udbyder ikke kodning på deres kanaler, så det vil være muligt med DVB-C Tuner til din PC uden kortlæser, eller en hvilken som helst anden DVB-C PVR som ikke er udbyder bundet.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Puppetmaster ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 29 |
![]() |
Tusind tak..
Synes ellers jeg havde tjekket... men tak for info :-)
|
|
// Carsten
|
|
![]() |
|
joern.loenborg ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6994 |
![]() |
Meget af det kan du se her.
|
|
Mvh.
Jørn Samsung TV: QE49Q6FN (4k)/Humax YS-4000 (4K), UE40HU6905 (4k)/Humax YSR-2000, T24E390/Humax YSR-2000, UE49MU6195 (4k)/Humax YSR-2000 BeoVision 7-40 med BeoLab 7-2 og gulvstand. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |