recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kabelbakke?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kabelbakke?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Faerge Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 27-August-2010
Sted: Esbjerg
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Faerge Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kabelbakke?
    Sendt: 10-November-2013 kl. 11:08
Hej

Jeg er flyttet i ny lejlighed og er derfor støt på nogen udfordringer med placeringen af mit hifi og kablerne der hører til

Kender i til nogen gode løsninger med kabelbakker eller lignende til kabler der går langs dørtrin som her:

Mvh Mads

Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2013 kl. 11:28
Hvis man skal gå på den så er der feks sådan en her http://www.greenline.dk/Befaestigelse-8/Kabelkanal-163/Gulvkanal-mlaag-SL-18x75-7936423084
Selv har jeg brugt en almindelig firkantet, tvivler dog på den kan holde i længden hvis man går på den, den passede bare næsten bedst hos mig med alle de kabler som jeg skulle have forbi døren.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu