|
Kabelbakke? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Faerge ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 27-August-2010 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-November-2013 kl. 11:08 |
Hej
Jeg er flyttet i ny lejlighed og er derfor støt på nogen udfordringer med placeringen af mit hifi og kablerne der hører til Kender i til nogen gode løsninger med kabelbakker eller lignende til kabler der går langs dørtrin som her: Mvh Mads |
|
![]() |
|
db89 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis man skal gå på den så er der feks sådan en her http://www.greenline.dk/Befaestigelse-8/Kabelkanal-163/Gulvkanal-mlaag-SL-18x75-7936423084
Selv har jeg brugt en almindelig firkantet, tvivler dog på den kan holde i længden hvis man går på den, den passede bare næsten bedst hos mig med alle de kabler som jeg skulle have forbi døren.
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |