|
Kabelhjælp |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja. Det har du ret i.
Du kan ikke høre forskel, men jeg vil dog anbefale en ordentlig kvalitet af hensyn til løse forbindelser.
|
||
![]() |
||
Portuz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2012 Sted: Storkøbenhavn Status: Offline Point: 163 |
|
Mange tak for hjælpen Klaus! |
||
![]() |
||
Portuz ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2012 Sted: Storkøbenhavn Status: Offline Point: 163 |
|
Planlægger at anskaffe mig 3 x The rock, for så er alle ens. Men kan kun håbe på, at der kommer et brugt til salg, da klubben kun sælger i sæt.
|
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
Det er (i mine øjne) lidt vildt at give 3700 for to ledninger.
Klaus |
||
![]() |
||
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1316 |
|
Alle xlr lyder ens. Så hvorfor købe de dyre?
|
||
![]() |
||
|
Så lader jeg da bare være :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |