recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - kabelskjuler 3 meter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

kabelskjuler 3 meter

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: kabelskjuler 3 meter
    Sendt: 04-Maj-2012 kl. 13:04
Er der nogen der ved hvor man kan købe kabelskjulere på 3 meter. har søgt flere steder og render kun ind i 2,7 m. som det længeste.
Helt sikker mig der ikke har set mig ordenligt for :)
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 21:27
Hvor store skal de være og hvilket materiale? Normalt sætter man dem bare i forlængelse af hinanden.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 22:29
2 x 2 cm, meget gerne hvid plast, ville gerne bare slippe for samlingen, da det kun er de sidste 30 cm det drejer sig om, men har da tænkt det som en løsning.
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 23:10
Man kan samle dem ret pænt, bare sørg for at det er de fabriksskårne ender som stødder op mod hinanden og så må "lågets" samlinger ikke være samme sted som som samlingerne i bunden af kabelkanalen. Har selv lavet et stykke på i omegnen af 4 meter det længste stod hos min bror og hans kæreste og der skal man tæt på for at se samlingerne og jeg brugte ellers kun de billige 16x16mm fra Harald Nyborg der. 
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19211
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2012 kl. 23:49
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

2 x 2 cm, meget gerne hvid plast, ville gerne bare slippe for samlingen, da det kun er de sidste 30 cm det drejer sig om, men har da tænkt det som en løsning.


Du køber to på 2 meter og laver et stykke på 1 meter og et stykke på 2 meter. Så smider du ledninger i og lader låget på 1 meter dække det første stykke af 2 meter længden og lader 2 meter låget dække den resterende halvdel og den ekstra meter. Dermed er samlingen af låg og bakke 2 vidt forskellige steder og ikke så synlige som var det både låg og bakke der skulle støde op mod hinanden.

Og til 15 kroner for 2 meter i "Harald-Skrald", så går det nok at der er en meter i overskud......

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 08:41
Det var heller ikke fordi der ikke måtte være noget til overs, mine rum er bare så smart indrettet at næsten alle steder er det tre meter der skal bruges, men vil da prøve hvad i skriver, og hvis mit øje ikke kan lide samlingen, så finder jeg en anden løsning :)

Tak
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 08:52
en meter, som skulle blive til overs, kan jo gemmes til engang, hvor der bliver brug for den. Og så er det nemmere at leve med samlinger end det er med ledninger, som ligger og slanger sig hen ad listerne!
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Maj-2012 kl. 09:11
Vi er helt enige, var bare nu vi var igang, om man kunne få den længde der skulle bruges :)

Men kører i Harrald Nyborg lige om snart.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu