|
|
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
steger ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() Sendt: 05-Februar-2010 kl. 02:07 |
Kabelskjuler - med runde hjørner?
Ville det ikke være fedt? Findes de? Altså jeg søger nogen der ikke ændrer retning med 90 graders skift, men som man kan få bøjelige sektioner med - fx som til modeljernbaner osv.
Nogen der har set det? Og har et link? :) Redigeret af steger - 05-Februar-2010 kl. 02:08 |
|
BIO: Libratone Lounge, Panasonic TH-42PZ80.
PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Det findes! Men måske ikke lige det du havde tænkt dig
|
|
![]() |
|
steger ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 354 |
![]() |
Jeg havde håbet der fandtes en hvid diskret en hvid (helst plastic, let at skære til).
Den der er lige tekniker rum agtig - og ikke så diskret.
Men tak for linket!
|
|
PC: Apple Cinema Display 23", ATI HD7850 0db., Core i5 I5-2550K 3,3GHz, 8 GB RAM, Windows 7 x64 |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
Hvis du har mod på det, kan man godt bøje plastic når det varmes op med en varmepistol eller hårtørrer. Det er dog noget man skal forsøge med, da jeg så i TV at man kunne bøje plexiglas, tror jeg også at det virker med plastic
|
|
![]() |
|
ghost-the-man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Oktober-2007 Sted: DK (nordøstfyn) Status: Offline Point: 1647 |
![]() |
Kommer lige med et bud. http://www.cinemagic.dk/shop/kabelskjuler-30mm-sort-4478p.html
|
|
![]() |
|
![]() |
Tak for forslaget.
Jeg har haft en skjuler som denne førhen. Det er så godt som umuligt at føre kabler igennem sådan en netstrømpe. Og meget besværligt at udskifte kabler - for ikke at snakke om at fastgøre det på væggen.
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg tror ikke jeg/man kan bøje fx de billige plastic kabelskjulere så det ser fedt nok ud til at se på hver dag.
Hvis jeg bare kunne få de helt alm. - som var bøjet.
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Jamen hvis ikke man prøver.....
Selv aluminium skinner kan bøjes. Tænk bare på gardinskinner
|
|
![]() |
|
![]() |
Kan du lave et helt rundt buk - uden special værktøj - af en alm. alu skinne? Det gad jeg godt se (dig lave til mig). Jeg er ret sikker på jeg ikke kan - og aner heller ikke hvordan jeg skulle gøre det.
Har du nogen fifs til en nem DIY måde?
|
|
|
![]() |
|
![]() |
Nej jeg kan ikke
![]() Men hvis du overvejer at anvende gardinskinner til kabelskjulere - hvorfor ikke - så kan man købe færdige bøjninger bl.a. i Bilka
|
|
![]() |
|
C K N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2005 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 218 |
![]() |
Er det fordi du skal bruge nogen, eller spørger du bare?
Jeg har nogen gange brugt en geringssav, og så savet det så jeg har 2 x 45 graders knæk...
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeg skal bruge nogen.
Er en geringssav en kasse med vinkler- så har jeg faktisk en. Vil måske prøveat lave 45 graders knæk for at bløde det lidt op.
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |