|
|
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
KasperLK ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 24-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 44 |
![]() |
Placering over tv'et har jeg overvejet, og det er da ikke helt udelukket endnu, men tror det er pænere under.
Tror bare jeg bestiller højttalerne og en kabelbakke, så er det nok nemmere at finde ud af hvilken af de foreslåede løsninger der er pænest.
Tak for forslagende.
|
|
![]() |
|
C K N ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2005 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 218 |
![]() |
Man bygger sin egen centerhøjttaler, og fræser en rulle på bagsiden til kablerne...
![]() Men ellers ville jeg nok flytte højttaleren den ene cm ud fra væggen... |
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
![]() |
Hvis det endeligt skulle være ![]() |
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
![]() |
Hvad med 3-4 spændskiver på de skruer skinnen til højttaleren spændes fast med, giver det ikke luft nok til at de nødvendige ledninger kan komme bagom? Skift evt. til nogle længere skruer hvis det er nødvendigt og del kabelskjuleren i to dele, en der går op til skinnen og en der tager resten af turen fra skinnen og op til tv'et..
|
|
![]() |
|
quarkir ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-August-2006 Sted: København, DK Status: Offline Point: 1583 |
![]() |
Her kan du se hvordan mit så ud tidligere: http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=29374 pge. hylderne var jeg nødt til at placere kablerne i den ene side. |
|
mvh
Jesper \ The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't - Douglas Adams |
|
![]() |
|
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4951 |
![]() |
Jeg har hvide vægge og valgte at køre hvid kabelbakke 4 cm til den ene side af centerhøjttaleren.
Jeg har dog også en radiator som skygger for en del af skinnen og kun én har kommenteret at den sad forskudt. I dagligdagen ser jeg det ikke. ALternativt kan man vælge at hugge/skære ind i væggen under skinnen, så kablerne kan gå "under" |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |