recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kabinet, der ikke er alt for dybt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKabinet, der ikke er alt for dybt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sarchasmo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-Februar-2006
Status: Offline
Point: 27
Direkte link til dette indlæg Emne: Kabinet, der ikke er alt for dybt
    Sendt: 30-April-2007 kl. 23:39

Hej!

Jeg har lidt problemer med at finde et kabinet, der allerhøjest er omkring 30 cm dybt. Bredden er ligegyldig, og højden ligeså - faktisk ville jeg foretrække et kabinet uden risere og deslige.

Der skal som minimum kunne være et mikroATX bundkort i.

De eneste jeg har fundet indtil videre, er Silverstone Lascala LC02 og LC04.

Er der nogen, der har erfaring med dem? Er det muligt at køle dem ordentligt? Og lydløst?

Nogen der kender noget bedre?

/S.

Redigeret af Sarchasmo - 30-April-2007 kl. 23:48
Til top
Ken_T Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1757
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2007 kl. 09:39
Du kunne måske checke kabinetter ud på min side (nederst under kabinetter) der er et link til de forskellige hvor du også kan se mål og andet.

KEN_T

På første side er der et link til siden med kabinetter. Der er ikke (endnu) nogen med riser, de er mere komplicerede at benytte, så det er kun de almindeligste HTPC typer der er med. Og de kan fås i Danmark.

Og jeg kender ingen kabinetter der ikke kan tage et micro bundkort, men det er nok rigtig vanskelig at finde et med kun 30 cm. dybte

Ken_T 

Redigeret af Ken_T - 01-Maj-2007 kl. 09:44
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu