|
|
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Forfatter | |||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
||
Nogen som kender mærket "oehlbach"?
Skal nemlig købe højttalerne et sted hvor de udelukkende forhandler dette mærke. Derfor er jeg interesseret i om de er noget værd - det kan jo være jeg kan få rabat på disse ![]() |
|||
![]() |
|||
SLETTET_20120103 ![]() -- ![]() Oprettet: 14-Oktober-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 6191 |
![]() |
||
Link til forhandler (og kabler):
http://hififabrik.de/index2.php?location=http://s60666213.ei nsundeinsshop.de/shopdata/go.shopscript?a=42017 |
|||
![]() |
|||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||
Oehlbach laver både billige og dyrere og bedre kabler, snup deres silver plated kabler "silver line" de burde være ok til prisen. men igen det er ikke et high end kabel, men ok til prisen
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Ok, tak ![]() Synes nemlig nordost lyder meget dyre - kan det passe Christian? - send gerne en pm ![]() |
|||
![]() |
|||
CSN Teknik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 20-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1091 |
![]() |
||
Ja Nordost er dyrere en Oehlbach og dog, Oehlbach laver også de dyrere slanger men dem kan du vist ikke få i den tyske butik
|
|||
![]() |
|||
kerovan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 170 |
![]() |
||
Har selv lige købt B&W DM683 højtalere, og skal også have nogle nye kabler. Tænkte på enten at købe: QED Silver Anniversary XT kabel eller
Hvad kan der anbefales ? sølv kabler eller kobber ?. Prismæssigt ligger de jo nogenlunde ens. Syntes jo designet på Audioquest kablerne er lækkert, sådan et kabel er jo ikke grimt at have liggende.
|
|||
Højrup Polering
Vinduespolering i særklasse |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Snak med CSN Teknik - han ser ud til at have hvad du efterspørger!
|
|||
![]() |
|||
QuikZilver ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() |
||
Hej - et hurtigt spørgsmål angående hifi-kabling.... Jeg har som nyudsprunget hifi-rookie købt et Pio 428XD, en PS3 og et sæt KEF KHT-3005 som begyndelsen til min første surround-installation I den forbindelse har jeg tænkt mig at bruge noget gammelt højtalerkabel, som jeg havde liggende. Der er 2 forskellige slags/tykkelser, og lige akkurat nok til at hele setup'et kan wires i min stue som følger; Fronthøjtalere + center = AWG-12 Megacable (6 mm vil jeg skyde på) Baghøjtalere + sub = 4 mm standard kobberkabel Er det umiddelbart en gangbar løsning for en absolut ikke ekspert/entusiast, som bare vil have et nogenlunde lyd-setup, eller findes der andet kabel eller tykkelser som passer (bedre) til mine KEF KHT-3005 satelliter, center og sub? Mvh, / Kasper Redigeret af QuikZilver - 23-Februar-2008 kl. 01:24 |
|||
![]() |
|||
henrik-t ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1553 |
![]() |
||
Supra ply serien skulle være et godt køb , er selv blevet anbefalet dem !
|
|||
+100HD Film
![]() |
|||
![]() |
|||
![]() |
||
Hej Kasper KHT serien fra Kef fortjener noget rigtigt godt kabel eller kvitterer de ikke med den vellyd de kan give. Jeg har lavet mange installationer med dem og KHT 5005.2 og de lyder bare så meget mere overbevisende når de får nogle gode lakridser ![]() |
|||
![]() |
|||
Hans j ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Marts-2007 Status: Offline Point: 4207 |
![]() |
||
Efter at have læst dette indlæg, hastede jeg ud for at købe nye lakridser, men men men, det hjalp ikke på lyden tværtimod, jeg prøvede enkelt, biwire, ja endda snoet intet hjalp, så du skal IKKE købe lakridssnørrebånd, det hjælper ikke |
|||
![]() |
|||
1967Henrik ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 139 |
![]() |
||
Du skal huske også at købe jordbærbånd (røde) det er til + og lakridsbånd (sorte) er til - /Henrik P.s. det virker hos mig (har snoet dem) |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1234> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |