|
Kabler i Masterlink junction box? Hvordan gør man? |
Besvar | Side 123> |
Forfatter | |
masterlink
Bruger Oprettet: 20-Juli-2015 Status: Offline Point: 81 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 29-August-2015 kl. 13:54 |
Kære dejlige forum.
Jeg er kommet i besiddelse af en masterlink junction box til fire kabler. Da jeg købte den sad der tre kabler i. Den ene skal bare ud, der sidder ikke noget stik i nogen af enderne. Jeg vil have det andet ud midlertid, for at bore kablet igennem en væg. Men hvordan gør jeg? Kan jeg bare hive kablet op? Eller hvordan fungerer kontakterne ved farverne? Skal man sætte en skruetrække ned for at låse dem op?
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
En bruger der kan svare på B&O spørgsmål er Peter Pan. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
masterlink
Funktioner
Tak(0)
|
Kan jeg sende ham PM? eller ser han denne besked?
Har nu fundet frem til at jeg ikke vil tage nogen kabler ud, men blot montere et nyt som 3. kabel.
|
|
michael79
Super bruger Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan bare rykker dem op. Det har jeg gjort flere gange. Så kan du tryk dem ned igen med tilhøre værktøj. Måske flytte punktet lidt hvor de sidder fast i klemrækken.
|
|
masterlink
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har ikke noget værktøj - har du et link til et sådant? De skal ikke afisoleres? Så er det jo peace of cake! :-)
|
|
michael79
Super bruger Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Funktioner
Tak(0)
|
jeg har ikke en link til den skal ikke afisoleres |
|
michael79
Funktioner
Tak(0)
|
http://soundsheavenly.com/masterlink-control-and-sync/39--ml-junction-box-.html
|
|
masterlink
Funktioner
Tak(0)
|
Tak for responsen. Kan man ikke købe uden at købe en junction box, sådan en har jeg jo! ;-)
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Spørg din nærmeste Bang & Olufsen forhandler, om de evt. har en ekstra - mod en tyv'er til kaffekassen...
M.v.h. |
|
masterlink
Funktioner
Tak(0)
|
God ide! Det må prøves:-) Hvad med ebay? Hvad kaldes en sådan dims?
|
|
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5271 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er ikke 100% sikker, men måske en Krone LSA Plus tang fra AV-experten kan bruges? Lidt flere billeder som viser princip: Og en Youtube med et værktøj som ligner: Mvh. JørgenT
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hér er junctionbox + værktøj for €18,-
http://m.ebay.de/itm/Masterlink-Verbindungsbox-fuer-Bang-Olufsen-Beo-B-O-Geraete-zu-verbinden-/281763110881?nav=SEARCH M.v.h. Redigeret af Henrik B. - 04-September-2015 kl. 21:45 |
|
Besvar | Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |