|
Kabler i Masterlink junction box? Hvordan gør man? |
Besvar | Side <123> |
Forfatter | |
Peter Pan
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8212 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har man fire, eller flere enheder på, så kortslutter man blå/hvid med pink.
M.v.h. |
|
michael79
Super bruger Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja men samles i den rigtig sted som farver koden viser i junction box.
|
|
masterlink
Bruger Oprettet: 20-Juli-2015 Status: Offline Point: 81 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skal have 2 enheder på, måske 3. Så er det vel fint?! :-) Men der er vel ikke nogen som kender et link hvor man kun kan købe den hvide dims "push-in tool"?
|
|
Bruger udmeldt 38
-- Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ved 3 enheder er der intet problem.
Alt efter hvor meget det haster, kan jeg muligvis få fat i en til dig. Ellers kan man benytte en lille flad skruetrækker... M.v.h. |
|
masterlink
Funktioner
Tak(0)
|
ja over 3 enheder, ville da også være at "overclocke" den. ;-)
Der går et par uger før jeg skal bruge den, skal lige have trukket kablerne først. Så hvis du kan skaffe en, vil det være super. Mange tak. :-)
|
|
masterlink
Funktioner
Tak(0)
|
Er der nogen der kan skaffe mig sådan en "push-in tool"? Eller komme med et alternativ, måske en skruetrækker eller andet som kan bruges? :-) Nu mangler jeg den nemlig ret meget! ;-)
|
|
michael79
Super bruger Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Funktioner
Tak(0)
|
lille skruetrækker eller enden af lille hobbyknive. så du kan trykke kablet fast. eller vad der nu kan bruges uden at ød ligge det.
|
|
masterlink
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har fundet en spartel, den burde være fin til det. Skal man så bare mase kablet ned ved hjælp af min spartel?
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du skal bruge noget der kan trykke kablet ned på begge sider af klemmen samtidigt, lige som det originale værktøj gør. Det du vil, kan meget nemt ødelægge begge dele. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
masterlink
Funktioner
Tak(0)
|
Så de klikker let på plads? Er der nogen som kan henvise mig til et præcis produkt ved Harald Nyborg eller andet steds, som kan bruges til dette? Min spartel må være for tyk? :-)
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er nemt med det rigtige værktøj, ellers er det ret bøvlet, da det er svært at klemme det rigtigt på plads |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |