|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
script ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2006 Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 14-Juli-2006 kl. 22:09 |
Hej
Jeg har en bærbar pc. På den har jeg 2 udgange et dvi og et vga. Hvordan kan jeg få signal op på mit tv fra min bærbar. Mit tv har 2 indgange, et scart og phone stik "Gul rød hvid". Kan det overhovedet lade sig gøre?? //Script |
|
![]() |
|
vipmlo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 830 |
![]() |
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
![]() |
Ikke med de udgange/indgange du beskriver der. Kig dog en ekstra gang på din bærbare pc, om ikke den også har et s-video stik - det er et lille sort rundt stik og næsten alle bærbare har sådan et.
Du skal bruge en s-video med minijack audio til scart converter for at forbinde fra s-video out på din bærbare til scart stikket i dit tv. se link her. http://www.av-connection.dk/?ProductNo=CT100-500
|
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
![]() |
![]() |
|
![]() |
Sorry, men der er da vidst kommet et par svar i mellem tiden. Jeg havde lige trykket refresh, og der var der ikke nogen svar. Men det var der så aligevel. Tak for hjælpen
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |