Drescott skrev:
Asklepios skrev:
Ja, de er super lækre... Jeg har ikke planerne helt på plads endnu. Men det begynder så smår at falde på plads. Om ikke andet, så bliver det en deling af "musik" (stereo) og "film" (surround) setup. Så jeg "får" to systemer i alt...  |
Lyder sgu som en plan
Jeg er også igang med at tænke på det næste projekt - fuld hjemmebiograf i kælderen! Det projekt ligger dog et stykke ude i fremtiden!
Lige en anden ting - hvilke kabler havde du før Christians CC, og hvor "stor" er forskellen?
|
Jeg havde QED silver anniversary B-W, ja rigtig gættet, fra HFK...

De er nu faktisk ikke helt ringe, og kan sagtens bruges midlertidigt. Så vidt jeg husker brugte Christian den selv i tidernes morgen.
Men nu skiftede jeg kablerne og højtalerene næsten samtidig. SÅ jeg kan næsten ikke komme med en fair bedømmelse af dem. For havde B&W før, og der er STOR forskel på B&W og Elac.
Så om det var kablerne eller højtalerne, hønen eller ægget der kom først, det er jo svært at sige.
Jeg kan kun sige at jeg er meget tilfreds med det som jeg har nu. Og jeg fik testet hans RCA kabler op mod nogle andre, og der var de altså bedst!!