recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kabler til baghøjttalere - hjælp!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKabler til baghøjttalere - hjælp!

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juni-2008 kl. 21:44
Oprindeligt skrevet af Drescott Drescott skrev:

Oprindeligt skrevet af Asklepios Asklepios skrev:

Ja, de er super lækre... Jeg har ikke planerne helt på plads endnu. Men det begynder så smår at falde på plads.
Om ikke andet, så bliver det en deling af "musik" (stereo) og "film" (surround) setup. Så jeg "får" to systemer i alt...

Lyder sgu som en plan

Jeg er også igang med at tænke på det næste projekt - fuld hjemmebiograf i kælderen! Det projekt ligger dog et stykke ude i fremtiden!

Lige en anden ting - hvilke kabler havde du før Christians CC, og hvor "stor" er forskellen?

Jeg havde QED silver anniversary B-W, ja rigtig gættet, fra HFK...
De er nu faktisk ikke helt ringe, og kan sagtens bruges midlertidigt. Så vidt jeg husker brugte Christian den selv i tidernes morgen.

Men nu skiftede jeg kablerne og højtalerene næsten samtidig. SÅ jeg kan næsten ikke komme med en fair bedømmelse af dem. For havde B&W før, og der er STOR forskel på B&W og Elac.
Så om det var kablerne eller højtalerne, hønen eller ægget der kom først, det er jo svært at sige.

Jeg kan kun sige at jeg er meget tilfreds med det som jeg har nu. Og jeg fik testet hans RCA kabler op mod nogle andre, og der var de altså bedst!!
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top
Drescott Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-April-2008
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2008 kl. 10:06

De er nu faktisk ikke helt ringe, og kan sagtens bruges midlertidigt. Så vidt jeg husker brugte Christian den selv i tidernes morgen.

Men nu skiftede jeg kablerne og højtalerene næsten samtidig. SÅ jeg kan næsten ikke komme med en fair bedømmelse af dem. For havde B&W før, og der er STOR forskel på B&W og Elac.
Så om det var kablerne eller højtalerne, hønen eller ægget der kom først, det er jo svært at sige.

Jeg kan kun sige at jeg er meget tilfreds med det som jeg har nu. Og jeg fik testet hans RCA kabler op mod nogle andre, og der var de altså bedst!!

Hmm...man hører jo ikke andet end godt om de CC alle steder fra, så mon ikke det er dét man skal investere i!

Glæder mig sgu til selv at prøve dem, og se om jeg kan høre forskel...
Til top
Asklepios Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-September-2007
Point: 4342
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juni-2008 kl. 15:19
Oprindeligt skrevet af Drescott Drescott skrev:

Hmm...man hører jo ikke andet end godt om de CC alle steder fra, så mon ikke det er dét man skal investere i!

Glæder mig sgu til selv at prøve dem, og se om jeg kan høre forskel...

Jeg vil mene man skal have et godt anlæg hvis man virkelig skal kunne høre forskel. For i sidste ende afhænger det hele jo af udstyret...
Dog ville jeg mener at med dit setup, kan du høre forskel. Men øret og rummet det står i er jo også af betydning!!
Men jeg tror umiddelbart at CSN CC vil være et rigtig godt match med Onkyo og KEF - så jeg tror det er fornuftigt at prøve dem i hvert fald!

Mange hilsener

Simon
De bedste hilsner
Simon

B&O Beogram 4500, Oppo BDP-103, Pass Labs INT30A, Pioneer 500M, ProAc D18 & Sonos
ATV2 (jailbreak + aTV Flash)

Atlas Cables

Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu