|
Kabler til B&W Diamond 804? |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Forfatter | ||
aznhandles ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Svedigt! Tak for det... sigh...Har først lige læst det nu, og er lige blevet færdig med at rykke rundt på møblet, kablerne... Nu må jeg lave om igen..!
|
||
![]() |
||
aznhandles ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
|
![]() |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
|
Alt alt for tæt på sidevæggen:(
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Alt alt for tæt på bagvæggen :-(
|
||
![]() |
||
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
|
Hvordan spiller de hjemme hos dig?
|
||
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
||
![]() |
||
|
De spiller bragende højt, men jeg føler de kan spille endnu højere ved at koble til en forstærker. De spiller vha min denon x4000 receiver pt. Min overbo er ikke meget for bassen, da det generer hende.. Jeg er tilgengæld meget tilfreds med dem!
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Det lyder som om du skal på flise indkøb. En betonflise under hver højttaler, så generer du ikke din overbo, og du får selv en renere og bedre opløst bas ;-)
|
||
![]() |
||
Jonas_h ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 11-Marts-2011 Status: Offline Point: 4464 |
|
Selvfølgelig generer du stadig overboen ved at placere en flise under. Det afhjælpes måske en smule, men der vil bestemt stadig være hørbar bas hos overboen hvis det også er der uden en flise.
|
||
![]() |
||
frugtkompot ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 810 |
|
Nu tænkte jeg ikke så meget på volumen, men du ved ... hvordan er lyden? Alle højtalere kan spille højt.
|
||
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220. |
||
![]() |
||
|
Ja hvis der spilles mega højt. Men ved alm pæn vol kan overboen ikke høre noget. Bassen blir mærkbar reduceret, så rådet er ikke egnet til "Brian'er", der er basfikserede. Men hele frekvensområdet blir gengivet på en måde, så musikken bare lyder meget bedre. Redigeret af Kampus - 14-August-2013 kl. 13:38 |
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
|
Hvad har det med flisen, at gøre? Er det fordi du mener at "gulvet" spiller med? Fordi det gør sådan en ældre trægulv uden tvivl. Jeg har selv haft god erfaring med afkobling via fx VT Feet. |
||
![]() |
||
Iron Man ![]() Guld medlem ![]() ![]() Brugeranmelder Oprettet: 11-September-2007 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1451 |
|
Jeg har selv nogle 802'ere og i dit tilfælde ville jeg starte med, at bruge pengene alle mulige andre steder end på kabler. |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |