recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kabler til B&W Diamond 804?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kabler til B&W Diamond 804?

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
aznhandles Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 06-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aznhandles Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2013 kl. 22:23
Svedigt! Tak for det... sigh...Har først lige læst det nu, og er lige blevet færdig med at rykke rundt på møblet, kablerne... Nu må jeg lave om igen..!
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aznhandles Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 11:09
Her er de så langt om længe. det tog lidt før jeg tog mig sammen til at tage et billede
Til top
Kasper_J Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 30-Marts-2007
Point: 2822
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper_J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 11:17
Alt alt for tæt på sidevæggen:(
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 11:46
Alt alt for tæt på bagvæggen :-(
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 11:54
Hvordan spiller de hjemme hos dig?
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aznhandles Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 12:07
De spiller bragende højt, men jeg føler de kan spille endnu højere ved at koble til en forstærker.  De spiller vha min denon x4000 receiver pt. Min overbo er ikke meget for bassen, da det generer hende.. Jeg er tilgengæld meget tilfreds med dem!
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 12:39
Det lyder som om du skal på flise indkøb. En betonflise under hver højttaler, så generer du ikke din overbo, og du får selv en renere og bedre opløst bas ;-)
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 11-Marts-2011
Point: 4464
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 12:51
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Det lyder som om du skal på flise indkøb. En betonflise under hver højttaler, så generer du ikke din overbo, og du får selv en renere og bedre opløst bas ;-)
Selvfølgelig generer du stadig overboen ved at placere en flise under. Det afhjælpes måske en smule, men der vil bestemt stadig være hørbar bas hos overboen hvis det også er der uden en flise.
Til top
frugtkompot Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 04-April-2008
Point: 810
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frugtkompot Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 13:24
Nu tænkte jeg ikke så meget på volumen, men du ved ... hvordan er lyden? Alle højtalere kan spille højt.
Video: TV: Panasonic 50" G30, PS3, Apple TV & Nvidia Shield.
Audio: 3.1 - Front: Canton Reference 7.2. Schiit Asgard 2, Bifrost Uber. Effekt via Peachtree 220.
Til top
--
--

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 13:35
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Selvfølgelig generer du stadig overboen ved at placere en flise under. Det afhjælpes måske en smule, men der vil bestemt stadig være hørbar bas hos overboen hvis det også er der uden en flise.

Ja hvis der spilles mega højt. Men ved alm pæn vol kan overboen ikke høre noget.

Bassen blir mærkbar reduceret, så rådet er ikke egnet til "Brian'er", der er basfikserede. Men hele frekvensområdet blir gengivet på en måde, så musikken bare lyder meget bedre.

Redigeret af Kampus - 14-August-2013 kl. 13:38
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 13:44

Bassen blir mærkbar reduceret, så rådet er ikke egnet til "Brian'er", der er basfikserede. Men hele frekvensområdet blir gengivet på en måde, så musikken bare lyder meget bedre.

Hvad har det med flisen, at gøre? Er det fordi du mener at "gulvet" spiller med? Fordi det gør sådan en ældre trægulv uden tvivl. Jeg har selv haft god erfaring med afkobling via fx VT Feet.
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-August-2013 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af aznhandles aznhandles skrev:

Her er de så langt om længe. det tog lidt før jeg tog mig sammen til at tage et billede

Jeg har selv nogle 802'ere og i dit tilfælde ville jeg starte med, at bruge pengene alle mulige andre steder end på kabler.
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu