|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Ellegaard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() Sendt: 16-September-2009 kl. 14:41 |
Hejsa Håber at der er en som kan hjælpe med hvilke kabler jeg skal bruge til højtaler. Står og skal til og bygge hus, så tænkte jeg at jeg vil trække kabler rundt i væggene, og montere nogle dåser der hvor højtaler skal hænge, har bestilt AV Precision's kanon tilbud på M&K's 7,1 setup, som skal køre sammen med min Onkyo 806. Vil også forberede til projektor, hvor lang hdmi kabel kan man bruge uden at det går ud over kvaliteten. På forhånd tak |
|
Sony KD75X9700 4K
Marantz SR8012 Cambridge XCUHD BluRay Dali Ikon 7 MKII Dali Opticon 2 Bag Dali Oberon Vokal Center Dali Concept Sub 12 PS4 <b |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Monacor kabler. http://www.monacor.dk/produkter/stikkabler-kabelhtrulle/
Så køber du blot hvad du har råd til. Det er vel næmmere at sige hvor godt et HDMI kabel skal være, alt efter længden. Snakker vi 5-10-20-30 meter? |
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
HDMI kabel er vel en større diskution. Til at starte med var digital snakken meget simpel, da alt man krævede var lorte kabel, og det var nok. HDMI til projektor kommer jo an på mange ting er det 720p eller 1080p er det HDMI 1.1 eller 1.3 (enorm båndbredde stigning ved 1.3) hvor god er output og input, slår det hurtigt fra. Købte selv til Z3000 og PS3 gennem splitter og forstærker, og 10 meter kabel så det blev 1m - forstærker - 1 m - splitter - 10 meter - projektor og var totalt på herrens mark, for jeg ville gerne have 1.3 signal tror billigere kunne gøre det men jeg endte med at slippe 800kr for et supra HDMI kabel, men tror et 399krs clicktronic kunne trække det samme over 10 meter. Lettest når man har udstyret og kan afprøve. men enten er det signal eller også er der ikke noget, så kan du risikere dropouts hvis kablet er lige på kanten til at kunne klare den nødvendige båndbredde. har 5 meter CRAP kabler der æder 1080p Hdmi 1.3, har 2 meter kabler som strugler bare med 1080p |
|
![]() |
|
Ellegaard ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 63 |
![]() |
Det bliver nok 10 meter. |
|
Sony KD75X9700 4K
Marantz SR8012 Cambridge XCUHD BluRay Dali Ikon 7 MKII Dali Opticon 2 Bag Dali Oberon Vokal Center Dali Concept Sub 12 PS4 <b |
|
![]() |
|
![]() |
Hej Rasmus Jeg regner med 1080p HDMI 1.3, har ikke projektor endnu, men kan lige så godt forberede det. |
|
Sony KD75X9700 4K
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |