|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
wiesel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Valby Status: Offline Point: 207 |
![]() Sendt: 03-November-2009 kl. 17:39 |
Jeg har købt mig et sæt Logitech z-5500 højttalere. Jeg har så opdaget,
at kablerne som fulgte med desværre ikke er lange nok – så nu skal jeg
ud og købe nogle ny nogen. Læste i logitechs vejledning, at de
anbefaler man køber nogle standard højttalerkabler som er 18 ”gauge”
eller højere. Nogen der kan anbefale mig nogle kabler? Nogle af
kablerne som fulgte med er lange nok, skal jeg også skifte dem ud så
alle kabler er ens eller kan jeg bare beholde dem som fulgte med?
Herudover søger jeg også anbefaling til følgende kabler 1. Jeg skal have købt mig et optisk kabel, så jeg kan tilslutte min LCD TV til og senere hen htpc. Kablet skal ca. være 3m. 2. Et kabel så jeg kan sætte min iPod touch til, så den giver det bedste lyd. 3. Til sidst et hdmi kabel (1080p) på 3m som skal køre fra laptop (midlertidig htpc) til TV. 4. Da jeg endnu ikke har fået købt mig en htpc, kan jeg så fx sætte min laptop til tv’et via hdmi og dermed kunne afspille musikken via det optiske kabel til mine højtalere? |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2822 |
![]() |
Højttaler kabel og HDMI løses fint hos Harald Nyborg.
|
|
![]() |
|
wiesel ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-August-2008 Sted: Valby Status: Offline Point: 207 |
![]() |
Nu kunne jeg godt tænke mig at købe det hos http://www.av-cables.dk/ da de sikkert har et større udvalg og er billigere, og fordi Harald Nyborg ikke lige ligger rundt om hjørnet hos mig.
|
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() |
Du fik da et helt perfekt svar inde på HOL.dk i går?
|
|
![]() |
|
![]() |
Jeps... Det har jeg lige fået set. Så mangler kun et kabel til min iPod touct.
Leder efter et kabel som vist på denne her tegning. http://peecee.dk/upload/view/201442 Redigeret af wiesel - 04-November-2009 kl. 15:58 |
|
![]() |
|
pfugl ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Februar-2005 Sted: Skanderborg, DK Status: Offline Point: 1067 |
![]() |
Det er et ganske almindeligt stereokabel med 3,5mm jack stik i hver ende. Fåes i enhver velassorteret HIFI butik. F.eks dette:
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |