|
kableronline.dk rabat? |
Besvar |
Forfatter | |
Carsten Selleri
Bruger Oprettet: 18-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 163 |
Emne: kableronline.dk rabat? Sendt: 02-Januar-2008 kl. 15:57 |
Hej. Er jeg den eneste der ikke kan finde ud af at logge ind på kableronline.dk og få den rabat man kan blive tilbudt som medlem af recordere.dk? |
|
HanZi75
Bruger Oprettet: 03-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 50 |
Sendt: 02-Januar-2008 kl. 16:06 |
Hej Carsten, Hvis du bare følger den guide, der er under medlemstilbud, så går det helt af sig selv. Jeg har bestilt kabler hos firmaet og kan kun anbefale dem. Hvis du ikke lige gider lede efter guiden, så kopierer jeg den lige ind her:
Jeg håber det hjælper dig. Mvh Jan |
|
Setup:
Panasonic TH42-PZ70EA | Panasonic SA-XR59 EG-K | SVS SBS-01 | SVS PB10-NSD | Sony PS3 | Philips Stremium SLA5520 | Min hjemmebio |
|
Carsten Selleri
Sendt: 02-Januar-2008 kl. 16:10 |
Hej Jan. Jeg har skam prøvet at følge den guide, men jeg kan ikke logge ind nogen steder på kableronline.dk og under betalingssiden er derfor ikke noget felt der hedder "Kredit til rådighed" |
|
Sandal
Guld medlem Oprettet: 19-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2585 |
Sendt: 02-Januar-2008 kl. 16:19 |
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
|
|
Carsten Selleri
Sendt: 02-Januar-2008 kl. 16:28 |
Fik lige hjælp fra supporten derinde og man skal ikke logge ind nogen steder. Man skulle bare gå videre til næste skridt Så nu er alt i skænneste orden og mine oehlbach bananstik er bestilt
|
|
sobo
Junior bruger Oprettet: 19-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
Sendt: 27-Marts-2008 kl. 13:40 |
Kan det passe at man ikke længere får rabat på kableronline.dk? Når jeg bruger koden "recordere22" får jeg at vide at kuponen er udløbet...
|
|
Lars
Administrator recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15693 |
Sendt: 27-Marts-2008 kl. 13:54 |
Ja, det tilbud er lukket. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |