recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kablet hovedtelefon til trådløs
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kablet hovedtelefon til trådløs

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
clausskou Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-September-2020
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausskou Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kablet hovedtelefon til trådløs
    Sendt: 03-September-2020 kl. 20:35
Hej
Efter en større ommøblering i stuen er min favorit lyttestol kommet udenfor rækkevidden af mine kablet hovedtelefon. Findes der et eller andet der gør at jeg kan gøre stereoanlægget trådløst sådan at jeg kan sidde på den nye placering med hovedtelefon koblet til en modtager der har trådløs forbindelse til stereoanlægget(der ikke har bluetooth). 

Vil blive glad for nogle input til sådan et setup? 

Mvh

Claus
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2020 kl. 20:40
Jeg ville bare nappe et forlængerkabel.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
clausskou Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-September-2020
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausskou Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2020 kl. 20:45
Selvfølgelig er det en løsning. Men så er der problemet med at ledningen skal hen over et bord og derefter ledning på gulvet så man kan falde over den. 
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-September-2020 kl. 21:27
Nok lettest at købe et sæt trådløse hvor det er afstemt efter hinanden. Har selv et par Sennheiser HDR 170 der arbejder med radiosignal i CD kvalitet, som er væsentligt bedre end bluetooth.
Til top
clausskou Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-September-2020
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausskou Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2020 kl. 07:18
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Nok lettest at købe et sæt trådløse hvor det er afstemt efter hinanden. Har selv et par Sennheiser HDR 170 der arbejder med radiosignal i CD kvalitet, som er væsentligt bedre end bluetooth.
Tak. 

Det er en rigtig interessant løsning. 😀😀. Og da mine eksisterende kablede hovedtelefoner også er Sennheiser så går jeg nok ikke helt galt i byen. 


Redigeret af clausskou - 04-September-2020 kl. 07:18
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4249
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-September-2020 kl. 09:49
Sennheiser laver fantastiske hovedtelefoner. Jeg skal ha et par momentum næste gang.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu