|
Kablet og trådløst Internet, prioritering? |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Forfatter | ||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Så sluk da for det trådløse netværkskort og spar strømmen. Klaus |
||
![]() |
||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
|
Klaus: Kunne du ikke høre it-folkene på dit job, hvad deres trick var til at løse dette problem - det vil være meget brugbart!
|
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
|
Ja, jeg kører bare på kablet, og afbryder forbindelsen til trådløst. Hvad mener du med at slukke for det trådløse netværkskort? Det er vel begrænset hvad strøm det bruger. Det er vel nemmere bare at forbinde til det trådløse når jeg har behov for det.
|
||
Med de venligste hilsener
Thorvald. |
||
![]() |
||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19569 |
|
På mine sneste 3 bærbare (og langt de fleste jeg har haft fingrene i) sidder der en kontakt, man bruger til at tænde for det trådløse netværkskort. På min HP er det en touch-knap over tastaturet, på min Dell var det en skydeomskifter på siden. Når man slår netværkskortet til, søger den selv efter netværk og forbinder til tidligere gemte netværk. Klaus |
||
![]() |
||
|
Jeg skal prøve at høre dem..... Klaus |
||
![]() |
||
Thorvald ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7912 |
|
Sådan en har jeg ikke. Men der er en genvejstast på tastaturet under F2, jeg ved bare ikke hvordan jeg aktiverer den. Da jeg bruger ekstern skærm og tastatur, er det lettere at slukke det trådløse "på skærmen", hvis du er med. :-)
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3802 |
|
Win7 administration af trådløse netkort, fjern flueben i automatisk tilslutning. Når der skal tilsluttes trådløst net, venstreklik på ikonet Internetadgang i højre side på proceslinjen, marker det trådløse net du vil tilslutte.
|
||
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
||
![]() |
||
|
Ok. Jeg opdagede lige her til morgen da jeg tændte for min computer, at den gik på den trådløse. Det du siger kunne måske gøre at den ignorerer den trådløse, sålænge jeg ikke har brug for den.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
|
- Og så måske alligevel ikke. Hvis man fjerner flueben i automatisk tilslutning kræver den en metric værdi og det har vi jo ligesom prøvet.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
|
Hvilkencomputer taler vi om?
Klaus |
||
![]() |
||
|
Hvem mig? Asus G73SW.
|
||
Thorvald. |
||
![]() |
||
|
Hold Fn nede og tryk F2
Klaus |
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 2345> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |