|
Kabling af ue65ks9005-NvidiaShi19- HWQ960A |
Besvar |
Forfatter | |
Onaj
Bruger Oprettet: 02-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 196 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-Januar-2022 kl. 18:12 |
LØST.
Har netop købt en Samsung HW-Q960A 11.1.4 Soundbar. Har: Samsung fra tror jeg 2016 ue65ks9005 kan ikke Atmos Samt en: Nvidia Shield 2019 burde kunne Atmos Hvordan forbinder jeg det så jeg kan få Atmos ???? Redigeret af Onaj - 10-Januar-2022 kl. 18:47 |
|
Reklame on:
www.recordere.dk /bm-radio.dk Kan varmt anbefales. Reklame off: |
|
Onaj
Funktioner
Tak(0)
|
Større billede og manuel...
https://1drv.ms/u/s!AlL8OzK0Tbaojps9EHU9g0CNXBmWwg?e=RahMVQ Redigeret af Onaj - 10-Januar-2022 kl. 18:16 |
|
Reklame on:
|
Onaj
Funktioner
Tak(0)
|
LØST!
Well det var i virkeligheden ret simpelt! Sætte HDMI fra Nvidia i "Bjælkens" (Norsk..) HDMI1 og så HDMI Arc mellem TV og Bjælke... ;-) |
|
Reklame on:
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nemlig. Og hvis du i fremtiden køber ny TV-skærm med HDMI eARC, så kan du også vælge at sætte Nvidia Shield direkte i TV-skærmen og sende Dolby Atmos-lyden videre ned til soundbar vha. HDMI eARC (næste generation af HDMI ARC).
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |