recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > IP TV og WebTV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kablinger med HomePlug og TDC Multiroom
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kablinger med HomePlug og TDC Multiroom

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
NervExl Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 28-Februar-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 2
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NervExl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kablinger med HomePlug og TDC Multiroom
    Sendt: 03-Marts-2013 kl. 10:18
Hej Alle,

Jeg har brug for lidt tekniske hjælp her, da jeg leger med nogle HomePlugs, samt en multiroom box fra TDC.
Jeg har forbindelse til min multiroom box kan jeg se på hovedboksen, men jeg har et større problem ift. tilkoblingen af boxen til skærmen. Det skal lige siges at min skærm er ren VGA, og den har da en del år på bagen. Jeg startede med at købe et HDMI til VGA kabel, og det fungere faktisk også ganske fint, bortset fra en lille boks midt på min skærm med teksten Signal out of range. Nuvel, det er måske også forståeligt, taget skærmen i betragtning.
Jeg har derfor købt et SCART til VGA, men min problemtaik her er at jeg SLET ikke har noget skærmbillede mere. Er der nogle der har et godt lille løsningsforslag, ud over at købe en ny skærm med HDMI ;)
Til top
joeblach Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark, Greve
Status: Offline
Point: 454
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joeblach Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-December-2013 kl. 11:41
Formentlig fordi du skal vælge scart i menu i home box...?
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu