|
Kaffekapsel maskine hvilken |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Forfatter | |||
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Scuga ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Odense Status: Offline Point: 32 |
||
Ja, ligepræcis. Tror netop de er lavet for billigt ;-)
|
|||
![]() |
|||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
||
Herhjemme sværges der til George Clooney (What else?)
![]() Drikker ikke selv kaffe. Men havde for nogle år siden købt en fin Delonghi maskine med indbygget kværn, gode bønner etc. Men kaffedrikkeren insisterede på Nespresso (Ristretto), så Delonghi røg ud igen... Synes personligt at Nespresso nærmer sig en kaffesekt, med amokpriser på kaffen. Men hvad kan man gøre....
|
|||
![]() |
|||
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2368 |
||
Du kunne jo nægte at støtte kaffesekten. |
|||
![]() |
|||
Sploink ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-April-2007 Sted: Vestegnen Status: Offline Point: 3215 |
||
Ja man kan heldigvis køber andre gode kapsler til maskinerne hvis det er
|
|||
![]() |
|||
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
||
Har en Tassimo maskine, som jeg er super glad for. Den er blevet brugt stort set hver dag i 3 - 4 år uden nogen problemer.
|
|||
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
||
Sur? Næææh, tråden afspejler meget godt, hvordan recordere er gået fra et seriøst test og nyhedssite omhandlende AV-produkter, og så til at være et "Vi med hus & have" site... M.v.h. |
|||
![]() |
|||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
||
Det er afprøvet! Blev dog "heldigvis" rettet i min vildfarelse, af den lokale sherif herhjemme og så var Clooney tilbage ![]() (retfærdigvis skal det dog nævnes at jeg ikke selv drikker kaffe, så fair nok at min mening ikke vejede så tungt ![]() I øvrigt er selv en kaffepris på omkring 600kr/kg jo stadig en god handel, hvis det erstatter nogle kopper "sort pis" til absurde priser på diverse cafeer....
|
|||
![]() |
|||
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
||
Helt enig, det er beskæmmende for forummet som helhed at en tråd om en F**** kaffemaskine kan ligge i top i flere dage og en tråd om en sprit ny 4K projektor får 0 kommentar ![]() |
|||
![]() |
|||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
||
Jeg bruger specifikt kalkfrit vand til min Nespresso Maestria. Derved kan jeg spare på afkalkningen. Maestriaen er indstillet til "blødt vand" inde i menuen. Jeg afkalker én gang hvert halve år. |
|||
![]() |
|||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
||
Når min Nespresso Maestria på et tidspunkt står af, har jeg indgået en aftale med mig selv om at anskaffe mig en fuldautomatisk espressomaskine.
Siemens EQ3 er virkelig lækker. Ellers er der Gaggia, som også laver fine maskiner. Jura er også godt, men i en højere prisklasse. |
|||
![]() |
|||
Scuga ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Odense Status: Offline Point: 32 |
||
Hvilken type kaffe benytter du? Så vil jeg da lige lave en smags vurdering igen :-)
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3456> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |