|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |||||
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() Sendt: 25-Januar-2007 kl. 18:57 |
||||
Der er en ny dansk EPG grabber under udvikling. Den fungerer fint med DVBViewer. Der er dog et formateringsproblem. Jeg har stillet et spørgsmål vedrørende dette i DVBViewer forummet; men det har de åbenbart besluttet, at det gider de ikke svare på. http://www.dvbviewer.com/forum/index.php?showtopic=16710 Jeg synes, at det er ret væsentligt med en ordentlig EPG, så jeg opfordrer hermed alle til at komme med støtteindlæg i DVBViewer forummet.
Redigeret af Delphi - 25-Januar-2007 kl. 21:17 |
|||||
![]() |
|||||
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
![]() |
||||
Er der nogle konkrete facts, hvor det er galt? Overholder Tvgg specs for xmltv-filen? Kan dvbviewers import program ikke fortolke alle varianter af xmltv-teksten? (noget den ikke kender) Er det muligt at rette noget i xmltv-filen, så det kan importeres af importprogrammet til DVBviewer. DVBviewer kan jo godt importere data fra det oprindelige XMLTV-program... |
|||||
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|||||
![]() |
|||||
Delphi ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 438 |
![]() |
||||
Ja, DVBViewer tolker ikke de indsatte koder for linieskift på en hensigtsmæssig måde. Se linket
Det ved jeg ikke.
Det ved jeg heller ikke.
Ja, Programudvikkleren (light66) ønsker blot at vide, hvilke koder der skal indsættes. Se link. Det er derfor surt, at ingen på DVBViewer forurummet åbenbart gider give den oplysning.
Importen går fint |
|||||
![]() |
|||||
![]() |
||||
Løsningen ser ind til videre ud til at være EPG uden formatering. Det er nu heller ikke så galt. |
|||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |