recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Indstillinger af TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kalibrere elendig SAMSUNG TV 3dlut
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kalibrere elendig SAMSUNG TV 3dlut

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Peter.ld Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.ld Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kalibrere elendig SAMSUNG TV 3dlut
    Sendt: 07-Maj-2013 kl. 18:03
Jeg vil gerne ha lov til at vise hvor langt man kan nå ved hjælp af madVR + ArgyllCMS og COLLINK. Dette er mit første forsøg og det kan sikkert gøre bedre... en ting ved jeg dog, gamut bliver ikke ret meget bedre pga mit TV (SAMSUNG UE46D5005) Ouch

Til top
Peter.ld Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 16-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter.ld Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2013 kl. 09:28
Jeg har lige et spørgsmål ... kan dette være et udtryk for "black crush"?

EDIT: Jeg har selv kigget lidt nærmere på det ... og tror det er det hvad det er ... Jeg har prøvet at hæve Lysstyrke og sænke "Avancerede indstillinger> Gamma -1" og det giver en mere jævn gamma fra 0IRE til 100IRE. Poster et resultat senere ... 

Redigeret af Peter.ld - 10-Maj-2013 kl. 12:58
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu